لیست 55 بازیکن برای جام جهانی؛ هیچ ستاره ای خط خورده

هافبک (16 بازیکن)
امید ابراهیمی (الوکره قطر)
سعید عزت اللهی (ویولن دانمارکی)
میلاد سرلک (پرسپولیس)
علیرضا جهانبخش (فیورد هلند)
روزبه چشمی (استقلال)
مهدی مهدی پور (استقلال)
یاسین سلمانی (سپاهان)
رضا اسدی (تراکتور)
مهدی حسینی (من رفسنجان)
محمد خدابنده لو (گل گهر سیرجان)
سعید صادقی (پرسپولیس)
مهدی ترابی (پرسپولیس)
محمد محبی (استقلال)
سامان قدوس (برنتفورد، انگلستان)
احمد نوراللهی (الاهلی امارات)
علی قلی زاده (شارلوت، بلژیک)


سرویس خبر شماره: 1849027
27 اکتبر 1401 @ 17:33 |
106.9 هزار |

80نقطه نظر

اولین لیست کلیدها ارسال خواهد شد

نکته جالب اینجاست که کارلوس کی روش در دوره اخیر تاکنون 42 نفر را به تیم ملی دعوت کرده است، در حالی که طبق قوانین فیفا اجازه دارد 55 نفر را در لیست اولیه خود قرار دهد. باید دید با توجه به شرایط فعلی که فیفا به دلیل ویروس کرونا در نظر گرفته است، سرمربی تیم ملی ایران بدون توجه به بازیکنانی که شانس حضور در تیم ملی را داشته اند، بازیکنان جدیدی را نیز به لیست اضافه خواهد کرد. . و اردوهای قبلی او و یا از این شانس استفاده خواهد کرد.گذشته و برخی از افرادی که تا کنون اجراهایشان را دنبال کرده اند معرفی می شوند و در لیست 26 نفره قرار خواهند گرفت. به نظر شما چه کسی بلیط قطر را از کارلوس کی روش دریافت می کند؟



مجله اخبار فوتبال داخلی

مدافعان: (16 بازیکن)
شجاع خلیل زاده (الاهلی قطر)
مجید حسینی (کایری اسپور)
محمدحسین کنعانی زادگان (الاهلی قطر)
مرتضی پورعلیگنجی (پرسپولیس)
مهدی شیری (فولاد خوزستان)
رامین رضاییان (سپاهان)
صالح حردانی (استقلال)
میلاد محمدی (آک یونان)
وحید امیری (پرسپولیس)
ابوالفضل جلالی (استقلال)
احسان حاج صفی (AAC، یونان)
امید نورافکن (سپاهان)
عارف آقاسی (فولاد خوزستان)
آرمین سهرابیان (گل گهر سیرجان)
صادق محرمی ( دیناموزاگرب کرواسی )
سامان فلاح (پیکان تهران)

قرار است تا 48 ساعت آینده سرمربی تیم ملی لیست اولیه خود را برای حضور در جام جهانی قطر به فیفا اعلام کند.

لیست 55 بازیکن برای جام جهانی؛  هیچ ستاره ای خط خورده

سرمربی پرتغالی تیم ملی ایران که پیش از این دو بار (برزیل و روسیه) موفق به راهیابی به جام جهانی شده بود، اکنون در شرایطی که به این رقابت ها صعود کرده بودند، با دراگان اسکوچیچ هدایت نیمکت نشینان را برعهده گرفته است. و باید ببینیم کارلوس کی روش این بار مقابل انگلیس، آمریکا و ولز چه خواهد کرد.

کارلوس کی روش اکنون تا جمعه (کمتر از 48 ساعت) فرصت دارد تا لیست اولیه خود را به فیفا ارسال کند. این لیست لیستی از حداقل 35 تا حداکثر 55 بازیکن خواهد بود که در تاریخ 23 نوامبر اعلام می شود و 5 روز قبل از مسابقه لیست نهایی شامل 26 بازیکن نهایی و رسمی خواهد بود.

واقعیت این است که در لیست نهایی باید بازیکنانی که به فیفا معرفی شده اند در لیست 55 نفره حضور داشته باشند و بر این اساس باید دید کارلوس کی روش چه بازیکنانی را به قطر می فرستد. البته این لیست 55 نفره شامل افرادی خواهد بود که در اردوهای اخیر شانس حضور در اردوی کی روش را داشته اند که در ادامه در مورد آنها صحبت خواهیم کرد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تیم ملی ایران که اولین صعود خود را در جام جهانی قطر داشت، اکنون سومین حضور خود را با سرمربیگری کارلوس کی روش در این رقابت ها خواهد داشت.

نگهبانان: (5 بازیکن)
علیرضا بیرانوند (پرسپولیس)
سید حسین حسینی (استقلال)
پیام مورد نیاز (سپاهان)
محمدرضا اخباری (تراکتورسازی)
امیر عابدزاده (پونفرادینا، اسپانیا)
سرمربی پرتغالی تیم ملی که قرار است 3 دروازه بان را در لیست نهایی تیم ملی قرار دهد، در اردوهای اخیر این 5 دروازه بان را به اردو دعوت کرد و مطمئنا این 5 دروازه بان، 3 دروازه بان در قطر حضور خواهند داشت. باید دید در مسابقه فینال و در شرایطی که در آخرین اردو که ارزیابی فنی و هفتگی تیم ملی بود، خبر دعوت شد که کدام دروازه بان در لیست نهایی قرار می گیرد.

این 16 بازیکنی هستند که در دوره های اخیر در اردوهای تیم ملی حضور داشته یا به تمرینات ارزیابی فنی دعوت شده اند. از این گروه باید دید کدام بازیکن می تواند به لیست نهایی سرمربی پرتغالی راه پیدا کند و مجوز حضور در لیست اولیه و نهایی تیم ملی را کسب کند.
مهاجمان (5 بازیکن)
مهدی طارمی (پرتغال)
سردار آزمون (بایر لوکسن، آلمان)
سایه چشم کریم انصاری (آمونیا قبرس)
مهدی قائدی (استقلال)
اللهیار صیادمنش (هال سیتی، انگلستان)
مجموع پنج مهاجم تیم ملی همین حمایت است. سردار آزمون که در بایر لوکوزن حضور دارد با مصدومیت دست و پنجه نرم می کند و البته گفته می شود شرایط او قبل از جام جهانی مساعد خواهد بود تا شانس تجربه دومین جام جهانی را داشته باشد. اللهیار صیادمنش، مهاجم جوان تیم ملی هال سیتی نیز یکی دیگر از مصدومان تیم ملی است که بعید است شرایط ایران را قبل از جام حذفی برآورده کند. علی علیپور، شهاب زاهدی، شهریار مغانلو و کاوه رضایی از دیگر مهاجمان سرشناس ایرانی هستند که در اردوهای اخیر فرصت حضور در لیست کی روش را پیدا نکردند.

در اینجا لیست 16 ملی پوش در پست های مختلف دفاعی که اخیراً در اردو موقعیت ثابتی داشته اند یا به صورت متناوب دعوت شده اند را مشاهده می کنید. رامین رضاییان، مرتضی پورعلیگنجی، مجید حسینی، وحید امیری، احسان حاج صفی، رامین رضاییان، کنعانی زادگان، امید نورافکن در دوره سرمربیگری قبلی کی روش در ترکیب تیم ملی حضور داشتند و شجاع خلیل زاده و صادق محرمی نیز توانستند در این تیم حضور داشته باشند. در اردوها و بازی های تدارکاتی اخیر، برای کسب جایگاه ثابت برای خود در بین 6 بازیکن جدید دعوت شده در دوره کی روش، برای این مقام رقابت کنند. افزایش دادن.