لیوان های پرسپولیس چشم نواز هستند / ام کی روش! از چشم استقلالی ها گم نشوید/ خدا به پرسپولیس رحم کرد دربی نشد

بازیکن سابق استقلال ادامه داد: وقتی به کلکسیون جام های باشگاه استقلال نگاه می کنید، مملو از جام های خارجی و داخلی است که همگی در تورنمنت های مختلف و با تلاش بچه های این تیم به دست آمده است تا اینکه اسنپ را فراخوانی کنید. آنها را بگیر.

لیوان های پرسپولیس چشم نواز هستند / ام کی روش!  از چشم استقلالی ها گم نشوید/ خدا به پرسپولیس رحم کرد دربی نشد

لیوان های پرسپولیس چشم نواز هستند / ام کی روش!  از چشم استقلالی ها گم نشوید/ خدا به پرسپولیس رحم کرد دربی نشد

محمد نوری بازیکن سابق استقلال در گفت و گو با خبرورزشی درباره اتفاقات قهرمانی استقلال در سوپرجام و قهرمانی پرسپولیس در تابستان 1396 گفت: باشگاه تالار مشاهیر پرسپولیس پر از این جام هاست. جامی که آن سال برای پرسپولیس بردند به جام اسنپی معروف شد و هیچکس اعتبار آن را نپذیرفت.

نوری با اشاره به وضعیت استقلال در سوپرجام اخیر گفت: همه دیده اند که استقلال از نظر فنی و شخصی چقدر عالی شده است. هم روی نیمکت، هم در تیم و هم در کادر فنی، افرادی را داریم که در لیگ یک گردن از همه بالاتر هستند و پرسپولیس هم شانس خودش را داشت، دربی بعد از جام جهانی سقوط کرد وگرنه الان مشخص نبود که آنها دربی را با چند گل می باخت.

وی افزود: اگر تیم داشتم حتی ترابی و امیری را هم روی سکو نمی گذاشتم چه برسد به اینکه آنها را در تیمم بازی کنم. اما عجیب است که چه کسی هر دو را به اردوی تیم ملی دعوت کرده است. آقای کی روش خودت را از دست نده و انصاف داشته باش.



سرویس داخلی اخبار فوتبال

پیشکسوت استقلال اضافه کرد: استقلال بهتر و بهتر از هر تیم لیگ برتری بازی می کند و قطعا این جام برای او دست گرمی بوده و تمام جام های بعدی را جمع می کند. دل خدا برای پرسپولیس می سوخت که دربی را به ماه آینده موکول کرد وگرنه به راحتی سه گل به این تیم می زدیم.

وی ادامه داد: همه می‌دانند که استقلال در آن سال آماده بازی بود، اما نه در تاریخی که این تیم در اردوی ترکیه بود، بلکه به این دلیل بود که می‌دانستند اگر استقلال در دربی سوپرجام بازی می‌کرد، پرسپولیس هرگز قهرمان نمی‌شد. قهرمانی. ، سریع این مشکلات را بهانه کردند و با اسنپ جام را بردند. آنها قرمز را برای دوستان خود گرفتند.

نوری خاطرنشان کرد: محمد محبی در حال حاضر بهترین وینگر و مهاجم تمام تیم های لیگ برتری است، باید به اردوی تیم ملی دعوت می شد و تیم ملی را تا جام جهانی همراهی می کرد! عجیب است که دو بازیکن ناآماده پرسپولیس به تیم ملی دعوت می شوند اما این بازیکنی که دریبل می زند، تیرانداز است و از هر نظر آماده است دعوت نمی شود.

لیوان های پرسپولیس چشم نواز هستند / ام کی روش!  از چشم استقلالی ها گم نشوید/ خدا به پرسپولیس رحم کرد دربی نشد

وی درباره دعوت نشدن محبی به تیم ملی نیز خاطرنشان کرد: زمانی که پرسپولیسی ها پرچم مخالفت با بازگشت کی روش را به اهتزاز درآوردند ما استقلالی ها از او حمایت کردیم تا بین بد و بدتر حداقل کی روش سر شود. سرمربی تیم ایران چون می‌دانستیم نظم دارد و می‌تواند در جام جهانی مقابل انگلیس و سایر بازیکنان تیمش را حفظ کند، اما حالا با حق استقلال بد رفتار می‌کند.