لیورپول آخرین سیم را زد. ستاره سابق بارسلونا در آنفیلد؟

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، نتایج ضعیف لیورپول در سه هفته ابتدایی لیگ برتر انگلیس و مصدومیت های متعدد بازیکنان این تیم به خصوص در خط میانی، یورگن کلوپ را بر آن داشت تا از سران این باشگاه برای جذب یک هافبک بخواهد.
در روزهای اخیر بسیاری از رسانه های انگلیسی نام های مختلفی را در کنار لیورپول قرار داده و مدعی شده اند که این باشگاه برای جذب هافبک های خود به چند باشگاه لیگ برتری پیشنهاداتی داده است که هیچ کدام رسمی نشده است.
حالا روزنامه اسپانیایی AS گزارش داده است که لیورپول قصد دارد برای جذب آرتور ملو در آخرین ساعات نقل و انتقالات اقدام کند.
شاید این خبر برای خیلی ها تعجب آور باشد، اما به نظر می رسد کلوپ تلاش خواهد کرد تا خط هافبک تیمش را از هر طریق ممکن و با استفاده از تمام گزینه های موجود تقویت کند.


سرویس خبر شماره: 1841556
10 سپتامبر 1401 در 1:38 ب.ظ
2.2 هزار |

0نقطه نظر


این بازیکن که در دوران حضورش در بارسا چندان درخشش نداشت، نتوانست این روند را در یوونتوس ادامه دهد و سران این باشگاه آماده پذیرش جدایی او هستند.
گفته می شود لیورپول قصد دارد این هافبک را به صورت قرضی یک فصل به خدمت بگیرد و او تا ساعاتی دیگر قبل از امضای قرارداد با لیورپول، برای تست پزشکی معرفی خواهد شد.
مصدومیت جردن هندرسون به عجله لیورپول برای انتقال سرعت بخشیده است و انتظار می رود او در ساعات آینده رسما به لیورپول بپیوندد.



مجله اخبار فوتبال خارجی

لیورپول تمام تلاش خود را برای جذب یک هافبک انجام داده و اکنون قصد دارد برای آرتور ملو، ستاره سابق بارسلونا پیشنهادی ارائه دهد.

لیورپول آخرین سیم را زد.  ستاره سابق بارسلونا در آنفیلد؟