لیورپول آماده است تا دوباره منچستریونایتد را شکست دهد؟

گفته می شود رئال مادرید نیز به شدت علاقه مند است، و اگر لیورپول بخواهد خدمات بلینگهام را تضمین کند، نمی توان آن را به سادگی نادیده گرفت، و این امر باعث می شود که هر قراردادی با فوریت بیشتری به توافق برسد. به شرط اینکه قرمزها واقعاً بتوانند این یکی را از خط خارج کنند، بدون شک هواداران منچستریونایتد را دوباره ناراحت می کند، با توجه به اینکه آنها چقدر هافبک را می خواهند. و بهانه دیگری برای خندیدن دوباره به آنها می تواند روی کیک باشد.

واضح است که اگر هر دو باشگاه وارد یک جنگ پیشنهادی برای بلینگهام شوند، این به نفع لیورپول خواهد بود، اگرچه یونایتد نیز تمایلی به هزینه های کلان در پنجره ژانویه ندارد و بیشتر بر روی قرض ها تمرکز می کند و این به قرمزها امتیاز مهم دیگری می دهد. اما قبل از اینکه هواداران از احتمال رفتن این بازیکن 19 ساله به آنفیلد هیجان زده شوند، این هافبک فوق العاده با استعداد خواستگاران زیادی نیز دارد.

با این وجود، در واقع دلایل خوبی وجود داشت که یونایتد از آن انصراف داد، که همچنین تاکید کرد که چرا تصمیم گاکپو برای پیوستن به لیورپول بهترین انتخاب بود. اول و مهمتر از همه این بود که او به طور ایده آل برای نیازهای فعلی تیم سازگار بود، به خصوص پس از جدایی سادیو مانه در تابستان گذشته، و اولی جایگزین مناسبی برای آن نقش تهاجمی سمت چپ شد.

بیشتر بخوانید: خرج 200 تا 250 میلیون پوند لیورپول: بلینگهام، کونه، موسه و غیره – مردان کلوپ چه کسانی را باید بخرند؟

از منظر صرفاً فوتبالی و با توجه به اهمیتی که او از آن لذت می برد، انتقال به لیورپول به وضوح تصمیم عاقلانه تری برای گاکپو بود، حتی اگر منچستریونایتد در نهایت تصمیم گرفته بود با یک پیشنهاد قاطعانه کلاه خود را در رینگ پرتاب کند. اکنون توجه آنها به سمت آوردن شماره 9 معتبر معطوف شده است، با همان مشخصاتی که قرمزها هنگام خرید داروین نونز به دنبال آن بودند، او قبلاً علاقه مند به اولدترافورد بود.

لیورپول منچستر یونایتد را با ضربه محکم و ناگهانی شکست داده بود و به چیزی که برای بسیاری به نظر می رسید تغییر قطعی به باشگاه اولدترافورد به نظر می رسید، خیره کننده بود و مهاجم را به بازنگری سوق داد که در عوض به آنفیلد آمد. شوخی‌های بعدی بین هواداران در شبکه‌های اجتماعی مایه خوشحالی بود، زیرا هواداران سرخورده شیاطین سرخ به دنبال هر بهانه‌ای می‌گشتند و سعی می‌کردند قافیه و دلیلی برای ناکامی باشگاهشان در رسیدن به هدف اصلی نقل و انتقالات بیاورند.

بیشتر بخوانید: ژاک تالبوت از قیمت مقرون به صرفه رونمایی کرد که لیورپول می تواند جایگزین جینی واینالدوم شود.