لیورپول اف سی: همه چیز در مورد احتمالات است – لیورپول اف سی

همان ورزشگاه شمال لندن، همان حریفان، همان نتیجه، همان جام، قبلاً اینجا بوده‌ایم، اما این بار احساس متفاوتی دارد.

دو سال پیش، زمانی که لیورپول در فینال جام اتحادیه چلسی را شکست داد، در حالی که لحظات شادی بود، تقریباً مانند یک چیز بی اهمیت مبهم، حواس پرتی از افق های بزرگتر برای نسخه 1.0 لیورپول یورگن کلوپ، در حالی که به سمت اوج خود حرکت می کرد، به نظر می رسید. که بزرگترین آنها به سختی از دسترس خارج شد.

برای نسخه 2.0، بسیار قابل توجه تر به نظر می رسد. این بار منظورش بود همه چيز.

البته یکشنبه با احساسات قدرتمندی همراه شد که اولین قسمت از پایان بازی یورگن کلوپ بود. برد یا باخت، این همیشه آخرین بازی او در جام لیگ در هدایت لیورپول بود، و احتمالا آخرین باری بود که او ما را به نبرد ومبلی هدایت می کرد.

کلوپ می تواند هر چند بار که دوست دارد بگوید که این موضوع به او مربوط نیست، اما با وجود اینکه شایستگی و حقیقتی در این خط انحراف وجود دارد، خواه ناخواه تا حدی به او مربوط می شود، زیرا بخشی از یک جزء بودن جمعی این است که شما یکی از ما هستید، و اگر شما یکی از ما هستید، پس تا حدودی به شما نیز مربوط می شود.

این مربوط به همه ماست. ما همانی هستیم که هستیم، به خاطر خودمان. همه چیز در مورد احتمالات است.

در آنفیلد ساوت، در برابر میلیارد پوند بطری جابز استمفورد بریج، همه چیز درباره بچه های کلوپ بود. همه چیز در مورد یک دروازه بان پشتیبان بود که می توانست در هر باشگاه دیگری در لیگ برتر به جایگاه شماره یک برسد و نقش را نگاه کند.

همه چیز درباره اقیانوسی از پشتیبانی قرمز بود که موسیقی متنی الهام‌بخش را ارائه می‌کرد که هیچ گروه دیگری از طرفداران نمی‌توانست آن را تکرار کند. همه چیز در مورد پسری از ایرلند شمالی بود که به نظر می رسد به سبک L4 متولد شده است، پسری که مجبور شده است در اثر مرگ پدرش خود را تکان دهد، و همه چیز در مورد آرامشی بود که دوست دارید مدافع میانی برنده مسابقه باشد. و چند تا فوق ستاره دفاعی دیگر.

کانر بردلی، رایان گراونبرچ و جیمز مک کانل از لیورپول با جام کارابائو در رختکن پس از فینال جام کارابائو بین چلسی و لیورپول در ورزشگاه ومبلی در 25 فوریه 2024 در لندن، انگلستان.  (عکس از اندرو پاول/لیورپول اف سی از طریق گتی ایماژ)

همچنین درباره یک اسکاسر یونانی بود که به سادگی عاشق شکستن قلب های چلسی در زیر طاق گران قیمت است. این در مورد جنگجوی ژاپنی ما یک هافبک بود، و رویاپرداز آرژانتینی که او در زمین مرکزی با او اشتراک دارد.

این در مورد یک پسر هلندی نیز بود که بعد از ظهرش توسط مردی که تابستان گذشته انتقال به لیورپول را متوقف کرد و قرار بود 100 میلیون پوند بیشتر از شماره سه باشکوه ما ارزش داشته باشد، به پایان رسید.

و همه چیز در مورد مردی بود که در نیم ساعت وارد میدان شد تا 90 دقیقه بیشتر از فوتبال بازی کند، در حالی که احتمالاً در یک سوم ابتدایی بازی در کنار زمین نشسته بود و به این فکر می کرد که آیا او هرگز شروعی به بازی خواهد کرد یا خیر. مناسبتی مثل این

لندن، انگلستان - یکشنبه، 25 فوریه 2024: جو گومز، ویرجیل ون دایک و ابراهیما کوناته از لیورپول (LR) پس از بازی فینال جام حذفی فوتبال بین باشگاه چلسی و باشگاه لیورپول در ورزشگاه ومبلی با جام جشن گرفتند.  لیورپول در وقت های اضافه 1-0 پیروز شد.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

حتی بیشتر، این در مورد یک بچه و انرژی بی حد و حصر او بود که ما از فولهام گرفتیم، او هنوز 21 ساله نشده است، اما تا به حال بیش از 100 بار با مرغ جگر روی سینه اش ظاهر شده است.

این در مورد یک پسر کلمبیایی بود که والدینش چندی پیش ربوده شدند، و هلندی دیگری که به این جایگاه رسید و به همان اندازه که پیشینیانش در گذشته ما بوده اند، در آینده این باشگاه نقش مهمی خواهند داشت.

این فقط مربوط به آنهایی نیست که نقش فعالی داشته اند، بلکه همه چیز درباره یک جوان دیوانه اروگوئه ای است که از پله ها پایین می آید و مانع از احتکار تبلیغات می شود و به سرعت توسط آن پسر با استعداد مجارستانی دنبال می شود که هر دو تقریباً یک اسکوز لنگنده را می زدند. بچه از راه، در عجله خود را برای پیوستن به جشن.

همه چیز مربوط به اسکاسر دیگر لیست مصدومان ما نیز بود، و پادشاه مصر که برای بازی به اندازه کافی آمادگی نداشت، اوه و آن اسلات‌باز پرتغالی نیز، همانطور که همه بازیکنان ما در حال حاضر نمی‌توانند ضربه بزنند. یک توپ در اطراف است، اما به ما کمک کرده است.

هرجا که آن را تماشا کردید، همه چیز در مورد شما بود و عامل احساس خوبی که به دستور غذا اضافه می کنید، همه چیز مربوط به کادر مربیگری کلوپ و اعضای جشن بود که تا آنجا که چشم کار می کرد به نمایش گذاشته می شد، همه چیز درباره اسطوره های سرخ بود. از گذشته در سکوها نشسته بودند و دوران زندگی خود را دوباره مرور می کردند و کمی از احساس تماشای آنها در انجام کارهای بزرگ یاد می گرفتند.

و این در مورد همه افرادی است که حتی طرفدار لیورپول نیستند اما نمی توانند در آغوش محبت آمیز آنچه کلوپ در آنفیلد خلق کرده است غرق شوند.

لندن، انگلستان - یکشنبه، 25 فوریه 2024: جو گومز، ویرجیل ون دایک و ابراهیما کوناته از لیورپول (LR) پس از بازی فینال جام حذفی فوتبال بین باشگاه چلسی و باشگاه لیورپول در ورزشگاه ومبلی با جام جشن گرفتند.  لیورپول در وقت های اضافه 1-0 پیروز شد.  (عکس از دیوید راوکلیف/تبلیغات)

این همه چیز است که این جمع را احاطه کرده و به هم پیوند می دهد. مهم نیست که کمپینی برای دیدن طرفداران جدی به عنوان یک مذهب تایید شده به رسمیت شناخته شود.

یک جام به دست آمده، سه جایزه دیگر برای بازی کردن، تمام شدن بازیکنان کاملاً کارآمد، مطمئناً چیزی باید در جایی به دست بیاورد، اما می دانید چه چیزی، این بار واقعاً مهم نیست.

این نسخه 2.0 کلوپ برای سال‌های آینده آماده است تا بتوانیم مرد مناسبی را برای سوار شدن به تیلر پیدا کنیم، زیرا کلوپ در تابستان امسال ما را از ساحل دور می‌کند. بنابراین بله، همه چیز به کلوپ نیز مربوط می شود و او فقط باید با آن زندگی کند.

این روزهاست دوست من

https://www.thisisanfield.com/2024/02/liverpool-fc-its-all-about-the-possibilities/ منبع: