لیورپول با ارائه اخبار امیدوارکننده یورگن کلوپ برای سه برابر مصدومیت آماده است – باشگاه لیورپول

کورتیس اکنون در تمرینات کامل است، بنابراین، مطمئن نیستم، شاید برای تیم، باید ببینیم.

به نظر می رسد که در مورد روبرتو فیرمینو، جیمز میلنر و کرتیس جونز اینطور باشد و کلوپ مدعی است آنها “شانس” حضور در برنتفورد را دارند.

اما من مطمئن نیستم که این اتفاق بیفتد. بنابراین باید تا ساعت 12 شب باشد.

علاوه بر این، او اجازه ندارد قبل از امضای این اسناد با تیم تمرین کند.

وقتی صحبت از این که آیا کودی گاکپو امضای جدید مجوز حضور در بازی را دریافت می‌کند یا خیر، مشخص می‌شود، در حالی که روز جمعه از سرمربی هیچ‌کدام عاقلانه‌تر نبود.

شانسی در سیاره من وجود دارد، اما نمی‌دانم واقعاً وجود دارد یا خیر.

https://www.thisisanfield.com/2023/01/liverpool-set-for-triple-injury-boost-as-jurgen-klopp-delivers-promising-news/ منبع:

قرمزها عصر دوشنبه در ورزشگاه جامعه Gtech شروع می کنند و به دنبال کسب پنج پیروزی متوالی در لیگ برتر هستند.

در حالی که لیورپول برای اولین بازی خود در سال 2023 راهی برنتفورد می شود، یورگن کلوپ اخبار مثبتی در مورد سه بازیکنی که قبلاً به دلیل مصدومیت غایب بودند، منتشر کرد.

این یک موضوع تکراری برای تیم کلوپ تا کنون در این رقابت بوده است، اما امید این است که، با وجود ضربه زدن به اندی رابرتسون و هاروی الیوت در آخر هفته، مشکلات مصدومیت در حال کاهش است.

نظرات کلوپ حاکی از آن است که فیرمینو و میلنر حداقل روی نیمکت خواهند بود و این شانس را برای جونز برای ادامه حضور مجدد خود خواهد داشت.

از نظر فنی او هنوز بازیکن آیندهوون است، زیرا مطمئن نیستم [how long]، اما او اجازه ندارد.

لیورپول، انگلستان - جمعه، 30 دسامبر 2022: خرید جدید لیورپول، کودی گاکپو (C) در جریان بازی لیگ برتر اتحادیه فوتبال بین باشگاه لیورپول و لستر سیتی در آنفیلد.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

ایبو شانس خوبی دارد. بازیکنان دیگری هم داریم که در دسترس نیستند اما به اندازه کافی نزدیک نیستند [to update on].

او به شوخی گفت: “اگر من برای آژانس های تعیین کننده کار کنم یا در دفاتر تعیین کننده بنشینم، هر روز صبح زود بیدار می شوم تا بتوانم این اوراق را در ساعت 6:30 صبح امضا کنم.”

بابی و میلی، باید ببینیم [at the weekend]کلوپ در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی خود که روز جمعه در آنفیلد برگزار شد، به خبرنگاران گفت، اما یک فرصت وجود دارد.

در همین حال، ابراهیما کوناته می تواند برای شروع نیمکت نشینی تعویضی ها برای پیروزی 2-1 مقابل لستر در رقابت باشد.