لیورپول برای “پرداخت پول دیوانه” برای 21 ساله حمایت کرد. ون دایک او را دوست دارد

ممکن است برخی از هواداران ما باشند که این ادعای بازیکن سابق اورتون را مسخره کنند، زیرا FSG دقیقاً شهرت خرج کردن مبالغ هنگفت را ندارد.

با این انتظار که قرمزها می توانند بازیکن را خریداری کنند و با تایید یکی از بازیکنان کلیدی ما، ممکن است بتوانیم مدافعی را که هم در دفاع میانی و هم به عنوان دفاع راست به خوبی مهارت دارد، حفظ کنیم.

بیشتر بخوانید: 21 ساله که شبیه جود بلینگهام است برای لیورپول مناسب است – گزارش

معرفی کتاب: عبور از پارک با استیو مک ماهون و کوین شیدی 🔴🤝🔵

اگر قرار بود این بازیکن 21 ساله وارد شود، به جرات می توان گفت که شماره 4 ما قبلاً طرفدار بزرگی است همانطور که او گفت: من هرگز در سن تیمبر آنقدر خوب نبودم، او فقط 21 سال دارد… من فقط می توانم او را تحسین کنم. پتانسیل او بسیار بالاست، مطمئنم” [via @FabrizioRomano in September 2022].

پس از آن به نظر می رسد که از زمانی که کودی گاکپو را در ژانویه خریدیم و از خدمات ویرجیل ون دایک و جینی وینالدوم نیز بهره مند شدیم – شهرت ما به عنوان طرفداران فوتبال هلند و داشتن جیب های عمیق در حال افزایش است.



https://www.empireofthekop.com/2023/05/16/liverpool-pay-crazy-money/ منبع:ما باید ببینیم که آژاکس چه قیمتی می خواهد تا خدمات او را تضمین کند، اما به نظر می رسد ما مطمئناً می توانیم خیلی بدتر از ملی پوش هلندی انجام دهیم.

صحبت در آفساید ورونیکا [via voetbalzone.nl]اندی ون در میده گفت: “[Jurrien] احتمالا تایمبر به لیورپول خواهد رفت. آنها همچنین پول دیوانه وار پرداخت می کنند..

لیورپول مطمئناً در تابستان امسال به دنبال استعدادهای جدید است و به نظر می رسد یکی دیگر از هدف های گزارش شده با احتمال انتقال به مرسی ساید در این تابستان مطرح شده است.