لیورپول تصمیم گرفته است در حالی که فابریزیو رومانو به‌روزرسانی “رسمی” مویسس کایسدو را به اشتراک می‌گذارد.

کمپین 2020/21 ما امیدی به شانس ما برای بازگشت به چهار مکان برتر می دهد، اگرچه با توجه به قدرت فعلی منچستریونایتد و نیوکاسل یونایتد، این درخواست نسبتا بزرگتر به نظر می رسد.

لیورپول نمی‌تواند با سیاست فعلی پایداری ما در بازار جسور باشد، اما بی‌عملی می‌تواند منجر به ترس‌های قابل توجهی با عواقب بالقوه گسترده شود.

با این حال، نشستن در رده نهم جدول لیگ برتر باید واضح ترین علامت هشدار را به تصمیم گیرندگان ما در سطح اجرایی در مورد لزوم اضافه شدن در ژانویه ارائه دهد.

هزینه‌های بی‌رویه نمایش‌های چلسی نیز نشان می‌دهد که آبی‌ها قصد روشنی برای رفع مشکلات کنونی خود در زمین با درجه‌ای از سرعت دارند.

بیشتر بخوانید: جیمز پیرس به‌روزرسانی مالکیت لیورپول را در میان پیوندهای مداوم قطر منتشر کرد

با توجه به ارزش این بازیکن اکوادوری بیش از 70 میلیون پوند، به نظر می رسد خریدی خوب و واقعاً دور از دسترس مرسیسایدرها حداقل تا تابستان باشد.

یکی برای تماشا در روزهای پایانی پنجره ژانویه – برایتون می خواهد او را حفظ کند اما چلسی، لیورپول و آرسنال به خوبی از وضعیت مویزس مطلع هستند ⤵️

ما را با تصمیمی می‌گذارد که قبل از بسته شدن پنجره در پایان ماه تصمیم بگیریم. مسلماً یک گران قیمت، اما نه کمتر مهم.

یکی از افرادی که می‌تواند به ثروت قرمزها در زمین کمک کند، مویزس کایسدو از برایتون است که اخیراً طبق یک به‌روزرسانی رسمی در توییتر توسط فابریزیو رومانو تغییر کرده است.



https://www.empireofthekop.com/2023/01/23/fabrizio-romano-moises-caicedo-liverpool/ منبع: