لیورپول توسط دروازه بان هلندی “جذاب” شد – هم تیمی اش “در جذب او تردید نمی کند” – باشگاه لیورپول

این بازیکن جوان به عنوان یک “سلاح بزرگ برای تیم هایی که دوست دارند از عقب بسازند” توصیف می شود، زیرا او هم “خطبان عالی” و هم “با پاهایش عالی” است.

تابستان بسیار شلوغی از نقل و انتقالات برای لیورپول خواهد بود و یورگن کلوپ سرپرستی تیم بزرگسالان خود را بر عهده دارد.

اما با توجه به تغییراتی که در رده‌های دروازه‌بان‌ها در پایان فصل پیش‌بینی می‌شود، جای تعجب نیست که آنها حداقل به شماره 1 آینده هلند علاقه داشته باشند.

https://www.thisisanfield.com/2023/03/liverpool-charmed-by-dutch-goalkeeper-team-mate-wouldnt-hesitate-to-sign-him/ منبع:

لیورپول به احتمال زیاد در تابستان امسال به دنبال یک دروازه بان جدید است و انتظار می رود دو دروازه بان جدا شوند و بارت وربروگن از اندرلخت یک هدف است.

قرارداد آدریان قرار است در تاریخ 1 ژوئیه به پایان برسد، و اگرچه احتمال تمدید قرارداد او وجود دارد، اما می تواند از طریق خروج Caoimhin Kelleher به او بپیوندد.

اگرچه یکی از مارسلو پیتالوگا یا هاروی دیویس احتمالاً ترفیع می‌یابد، لیورپول نیز می‌تواند برای خرید یک استاپر جدید به بازار نقل و انتقالات روی آورد.

لندن، انگلیس - شنبه، 15 سپتامبر 2018: یان ورتونگن، بازیکن تاتنهام پس از ضربه زدن به چشم روبرتو فیرمینو به لیورپول در جریان بازی لیگ برتر انگلیس بین تاتنهام هاتسپر و لیورپول اف سی در ورزشگاه ومبلی، واکنش نشان داد.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

اگر من یک باشگاه اروپایی باشم و پولی برای خرج کردن داشته باشم، دریغ نمی‌کنم.»

وربروگن در این فصل پیشرفت سریع و گسترده‌ای داشته است، و قبل از اینکه در پایان سال گذشته وارد تیم شود، به عنوان گزینه دوم شروع کرده و به اندرلخت کمک کرد تا به یک چهارم نهایی لیگ کنفرانس اروپا برسد.

نه تنها در خط هافبک تقویتی وجود خواهد داشت، بلکه خروج از جاهای دیگر می تواند شاهد اضافه شدن در پست های دفاع وسط و دروازه بان نیز باشد.

اینکه آیا وربروگن حداقل در ابتدا به عنوان پشتیبان به لیورپول می‌پیوندد، مشخص نیست، منچستریونایتد یا حتی برنلی احتمالاً مسیر مستقیم‌تری را برای موقعیت انتخاب اول ارائه می‌دهند.

البته کلوپ مشتاق حفظ کلهر خواهد بود، اما بازیکن ایرلندی شایسته یک نقش اول است و آلیسون ثابت می کند که به عنوان شماره 1 در آنفیلد ثابت می شود.

ورتونگن گفت: برای من، وربروگن پتانسیل تبدیل شدن به یکی از بهترین دروازه بانان اروپا را دارد.

قیمت حداقل 10 میلیون یورو مطرح شده است و هم تیمی اش یان ورتونگن اصرار دارد که اگر هدایت یکی از باشگاه های برتر اروپا را بر عهده داشت، “دریغ نمی کرد” برای به خدمت گرفتن وربروگن.

وی افزود: من به ندرت چنین شخصیتی را در آن سن دیده ام. متواضع، اما بسیار رانده و جاه طلب.

گفته می شود این دو باشگاه توسط این بازیکن 20 ساله که در این ماه برای اولین بار به تیم بزرگسالان هلند دعوت شده است، “جذاب” شده اند.

مطابق با Het Laatste Nieuws در بلژیک، وربروگن، دروازه بان اندرلخت، نه تنها قرمزها، بلکه منچستریونایتد را نیز به خود جلب کرده است.