لیورپول در حال “مذاکرات” برای لاویا است اما انتظار “رقابت” برای انتقال دارد

او در بالای لیست قرار دارد و در موقعیت خود به عنوان “استعداد برتر” در نظر گرفته می شود.

فابریزیو رومانو در توییتر خود نوشت: لیورپول به مدت 2 هفته با عوامل رومئو لاویا در تماس بوده است – هنوز هم ادامه دارد.

لیورپول به مدت 2 هفته با عوامل رومئو لاویا در تماس بوده است – هنوز ادامه دارد 🔴🇧🇪

منابع انتظار دارند #LFC به زودی مذاکرات را با ساوتهمپتون آغاز کنیم – زیرا رقابتی از سوی آرسنال و چلسی وجود خواهد داشت. pic.twitter.com/l7NIUaKGYm

با این حال، اگر قرمزها بتوانند ابتدا وارد بازی شده و با بازیکن صحبت کنند، بیایید امیدوار باشیم که فریب یورگن کلوپ برای تشویق هافبک برای انتقال به مرسی ساید کافی باشد.

— Fabrizio Romano (@FabrizioRomano) 4 جولای 2023

صحبت از رقابت از سوی بازیکنانی مانند آرسنال و چلسی به این معنی است که در مورد مبلغ 50 میلیون پوندی که برای این بازیکن بلژیکی در نظر گرفته شده است، ممکن است در حال حاضر به سختی مذاکره شود.



https://www.empireofthekop.com/2023/07/04/liverpool-open-talks-lavia/ منبع:

او در بالای لیست قرار دارد و در موقعیت خود به عنوان “استعداد برتر” در نظر گرفته می شود. منابع انتظار دارند #LFC به زودی مذاکرات خود را با ساوتهمپتون آغاز کند – زیرا رقابتی از سوی آرسنال و چلسی وجود خواهد داشت.

این یک راز پنهان نیست که به نظر می رسد لیورپول قرار است در روزهای آینده برای جذب رومئو لاویا اقدام کند و اکنون به روز رسانی بزرگی در مورد برنامه های ما برای مذاکرات وجود دارد.

مطمئناً این بینش مشخصی از شانس ما برای تکمیل قرارداد با این بازیکن 19 ساله نیست، اما به نظر می رسد که علاقه واقعی برای تبدیل او به سومین ورود به این پنجره وجود دارد.

بیشتر بخوانید: (ویدئو) “هنوز بیشتر از لیورپول در راه است” – ردی اعلام کرد که کارهای نقل و انتقالات بیشتری باید انجام شود

می توانید به روز رسانی لاویا را از طریق مشاهده کنید @FabrizioRomano در توییتر: