لیورپول در 24 سال گذشته افزایش نقل و انتقالات را ارائه کرد که دوست دارند با کلوپ کار کنند

به نظر می رسد لیورپول در تعقیب هافبک چلسی، میسون مانت، تقویت قابل توجهی داشته است.

فابریتزیو رومانو صبح امروز توییت کرد (از طریق @FabrizioRomano) این بازیکن 24 ساله یک ایجنت جدید منصوب کرده است و به احتمال زیاد در تابستان باشگاه فعلی خود را ترک خواهد کرد.

گویا این به اندازه کافی برای قرمزها دلگرم کننده نبود، گزارش بعدی دو نکته مثبت مهم را در تعقیب بازیکن انگلیسی 80000 پوندی در هفته نشان داده است. FBref).

مطابق با فوتبال اینسایدر در بعد از ظهر شنبه، ‘چلسی به میسون مانت گفته است که آزاد است باشگاه جدیدی پیدا کندپس از شکست مذاکرات بر سر یک قرارداد جدید، این بازیکن هفته ای 70 هزار پوند بیشتر از آنچه آبی ها مایل به ارائه هستند می خواهد.

این گزارش می افزاید:یورگن کلوپ بازیساز را تحسین می کند و می خواهد او را به عنوان بخشی از تازه سازی هافبک لیورپول به میدان بیاورد.“، همچنین با بیان اینکه این جوان 24 ساله است”یک طرفدار بزرگ“از مدیر قرمزها و”از فرصت کار با او استفاده می کند‘.

بیشتر بخوانید: دیدن بسیار عالی – خبرنگار لیورپول از بازگشت غایب مصدوم خوشحال شد

بیشتر بخوانید: “یک تغییر دهنده واقعی بازی خواهد بود”: نیل جونز امیدوار است که لیورپول بتواند “کودتای عظیم” در تابستان امسال انجام دهد

این گزارش مطمئناً تشویق بزرگی به لیورپول برای انتقال احتمالی در حال انجام است.

همچنین، تغییر ایجنت توسط مونت گام مهمی به نظر می رسد که ممکن است نشان دهد که او به دنبال خروج احتمالی از چلسی است و منابع قابل اعتمادتر از رومانو نیستند.

اگر واقعاً این بازیکن 24 ساله مشتاق تیم شدن با کلوپ است، این عاملی است که قرمزها باید از آن استفاده کنند، همانطور که تمایل ظاهری آبی ها برای اجازه دادن به او از استمفوردبریج است.

فوتبال اینسایدردر گزارش همچنین از منچستریونایتد به عنوان خواستگاران احتمالی یاد شده است، بنابراین لیورپول نمی تواند به رقبای اصلی خود اجازه دزدی و جذب بازیکن 36 ملی پوش پیش از خود را بدهد.

به نظر می رسد در مورد آینده مانت چیزهای زیادی به نفع باشگاه آنفیلد است، بنابراین FSG باید به درستی از این مزیت استفاده کند.

قسمت 73 #پادکست امپراتوری کاپ: گفتگوی نویسنده با کریس رابرتز در مورد فوتبال، سلامت روان… و موارد دیگر!



https://www.empireofthekop.com/mason-mount-liverpool-transfer-boost-klopp/ منبع: