لیورپول زیر 18 سال SEVEN را با یک هت تریک، یک گل اول و یک فریاد زد – لیورپول اف سی

ترنت کونه-دوهرتی در کرکبی هت تریک کرد، زیرا قرمزهای جوان به راحتی شروع چشمگیر خود در فصل زیر ۱۸ سال لیگ برتر را با پیروزی گسترده مقابل ساندرلند حفظ کردند.

لیورپول زیر 18 سال 7-1 ساندرلند زیر 18 سال

لیگ برتر زیر ۱۸ سال، مرکز تمرین آکسا
7 اکتبر 2023

اهداف: نیونی 3، کونه دوهرتی 27 دقیقه 45+4 51 دقیقه، برادشاو 75 دقیقه، دانز 77 دقیقه 81. رابرتسون 90+2


شاگردان مارک بریج-ویلکینسون ششمین بازی لیگ خود را در یک جشنواره گل در مرکز آموزشی AXA انجام دادند.

این مورد از همان ابتدا مردان در برابر پسران بود، با میزبانی که 62 درصد مالکیت توپ را در طول مسابقه ثبت کرد.

قرمزها اولین ضربه را در عرض تنها سه دقیقه به ثمر رساندند، زیرا تری نیونی به طرز درخشانی سومین گل خود را در سه بازی لیگ از خارج از محوطه به ثمر رساند تا شروع چشمگیر خود را در مرسی ساید حفظ کند.

لیورپول، انگلستان - شنبه، 7 اکتبر 2023: ترنت کونه-دوهرتی (L) لیورپول پس از گل سوم در جریان بازی زیر 18 سال لیگ برتر شمالی شمالی بین تیم های زیر 18 ساله های لیورپول و زیر 18 سال ساندرلند AFC با هم تیمی هایش جشن گرفت. آکادمی لیورپول  (عکس از جان میدلتون/تبلیغات)

طولی نکشید که برتری دو برابر شد و کونه دوهرتی اولین گل از سه گل خود را در بعدازظهر شنبه درست قبل از نیم ساعت به ثمر رساند.

همه چیز در همان اوایل قرمزها پیش نرفت، با ناتان مورانا وارد عمل شد تا جاش رابرتسون نتواند حساب بازدیدکنندگان را باز کند، اما ترافیک عمدتا یک طرفه بود.

او سپس درست قبل از وقفه بازی را به 3 رساند تا اینکه لیورپول در وقت دوم از طریق دنده حرکت کند.

HT: لیورپول زیر 18 سال 3-0 ساندرلند زیر 18 سال

استراحت کمکی به میهمان نکرد. کونه-دوهرتی مدت کوتاهی پس از از سرگیری بازی، هت تریک خود را به پایان رساند تا اوضاع را به راحتی و بدون شک و در حدود 40 دقیقه باقی مانده به پایان ساعت به پایان برساند.

جیدن دانز اندکی پس از ضربه پنالتی توسط مونتی کانوی، دروازه بان ساندرلند به زمین زده شد و داور تصمیم گرفت که چالش را نادیده بگیرد.

با این حال، این او را متوقف نکرد، زیرا او به جو بردشاو کمک کرد تا توپ را به خانه هدایت کند و در حالی که یک ربع دیگر به بازی باقی مانده بود، آن را 5-0 کند.

سپس دانز لحظاتی بعد خودش به جمع گلزنان پیوست تا به روند گلزنی خود در هر بازی تا کنون در این فصل ادامه دهد.

لیورپول، انگلیس - شنبه، 7 اکتبر 2023: ترنت کونه-دوهرتی از لیورپول پس از به ثمر رساندن گل چهارم در جریان بازی زیر 18 ساله های لیگ برتر شمالی شمال بین تیم های زیر 18 ساله های لیورپول اف سی و زیر 18 ساله های AFC ساندرلند در آکادمی لیورپول جشن می گیرد.  (عکس از جان میدلتون/تبلیغات)

او به سرعت با زدن در انتهای یک پرتاب تصادفی، آن را به گل تبدیل کرد تا نتیجه را 7-0 از فاصله نزدیک کند و امتیاز را برای میزبان به پایان برساند، اما همه چیز در آنجا تمام نشده بود.

زمانی که رابرتسون با یک گل انفرادی هوشمندانه در وقت های تلف شده، کلین شیت قرمزها را خراب کرد، ساندرلند گل دلداری دیرهنگام خود را به ثمر رساند.

این یک ضربه کوچک در پایان یک پیروزی جامع برای لیورپول زیر 18 سال بود، که اکنون در 5 بازی از 6 بازی ابتدایی خود در لیگ برتر زیر 18 سال پیروز شده اند و تنها سه امتیاز کمتر از منچستریونایتد در صدر جدول قرار دارند.

فولام پس از تعطیلات بین‌المللی در کرکبی در جایگاه بعدی قرار دارد، جایی که مردان بریج-ویلکینسون برای افزایش برد خود به پنج بازی متوالی تلاش خواهند کرد.


لیورپول: مورانا; فورنل گیل، کلی (گیما 46 دقیقه)، لاکی (گیبلین 76 دقیقه)، پیت؛ ترومن، فیگوروآ (برادشاو 46 دقیقه)، پنینگتون؛ دانز، نیونی (لامبی 82 دقیقه)، کونه دوهرتی

زیرمورد استفاده نشده: Misciur

مسابقه بعدی: فولام (H) – لیگ برتر زیر 18 سال – شنبه، 21 اکتبر، ساعت 11 صبح (BST)

https://www.thisisanfield.com/2023/10/trent-kane-doherty-nets-hat-trick-as-liverpool-u18s-thrash-sunderland-7-1/ منبع: