لیورپول ستاره 24 ساله PL را از علاقه خود آگاه کرده است.

به گفته سیمون فیلیپس، روزنامه نگار چلسی، یورگن کلوپ “واقعا می خواهد” میسون مانت را بازیکن لیورپول کند و این بازیکن 24 ساله یکی از “اولویت های” قرمزها برای پنجره نقل و انتقالات تابستانی آینده است.

صحبت کردن با GIVEMESPORT، او گفت: لیورپول بیشترین علاقه را برای جذب مانت دارد. کلوپ واقعا او را می خواهد و آنها او را به عنوان یکی از اولویت های خود در تابستان امسال قرار داده اند، اگر او در دسترس باشد. آنها کوه را از علاقه خود آگاه کرده اند. به این معنی نیست که او مشتاق رفتن به آنجا است، اما فکر می‌کنم او می‌تواند به راحتی به آنجا برود.»

بیشتر بخوانید: ستاره لیورپول با هشدار جدی از سرمربی تیم ملی دریافت کرد زیرا به او گفته بود “همیشه جا برای پیشرفت وجود دارد”

فیلیپس اکنون فاش کرده است که تیم آنفیلد استعدادهای متولد پورتسموث را از علاقه خود آگاه کرده است.

از آنجایی که لندنی ها در این فصل بیش از 600 میلیون پوند برای تقویت تیم خود هزینه کرده اند، ملی پوش انگلیسی دریافته است که او دیگر در استمفوردبریج شروع کننده تضمینی نیست.

شکی نیست که او بازیکن با استعدادی است و قبلاً توانایی هایش را نشان داده است. شما نمی توانید احساس نکنید که کلوپ می تواند بهترین هافبک پویا را به دست آورد تا مطمئن شود که حرفه او به بن بست نمی رسد.

قسمت 73 #پادکست امپراتوری کاپ: گفتگوی نویسنده با کریس رابرتز در مورد فوتبال، سلامت روان… و موارد دیگر!

جود بلینگهام نامی است که مکرراً با انتقال به آنفیلد در ارتباط است، اما با توجه به اتمام قرارداد ستاره چلسی در تابستان آینده و هنوز توافقی بر سر یک قرارداد جدید حاصل نشده است، برخی از هواداران قرمزها ممکن است اطمینان داشته باشند که فارغ التحصیل آکادمی آبی ها می تواند به آنفیلد برسد. به مرسی ساید اهدا شد.

گراهام پاتر، سرمربی چلسی اخیرا سکوت پیرامون قرارداد ماونت را شکست و این مربی 47 ساله به صراحت اعلام کرد که منکرات قطعاً به آرامی پیش نمی روند.

https://www.empireofthekop.com/2023/03/26/liverpool-pl-star-interest/ منبع:

ممکن است گمان کنید که تاد بوهلی دوست دارد از فروش به یک رقیب بزرگ اجتناب کند، اما اگر به این معنی است که آنها از خطر از دست دادن رایگان او در مدت کمی بیش از 12 ماه جلوگیری می کنند، این معامله ای است که آمریکایی ممکن است مایل به انجام آن باشد.