لیورپول – سیتی: کلید پیروزی اینجاست


سرویس خبر شماره: 2007745
20 مارس 1402 در 02:31
2.6 هزار امتیاز خبر|

3نقطه نظر

چهار دوئل اصلی در حساس ترین نبرد سال

دیدار لیورپول و منچسترسیتی بدون شک حساس ترین دیدار این فصل فوتبال باشگاهی اروپا خواهد بود.

لیورپول - سیتی: کلید پیروزی اینجاست

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، بزرگترین دیدار فصل لیگ برتر در حالی نزدیک می شود که لیورپول و منچسترسیتی دو تیم از بهترین تیم های فوتبال انگلیس و جهان در آنفیلد برای کسب شانس قهرمانی به مصاف هم خواهند رفت. .

از سوی دیگر کوین دی بروین، فیل فودن و ارلینگ هالند آماده تبدیل شدن به چهره های درخشان منچسترسیتی هستند و در مقابل آنها محمد صلاح قرار است به تیم لیورپول بازگردد تا داروین نونس، دومینیک سوبوسلای و ویرجیل فن دایک. از قبل برای نبرد حساس این هفته آماده است. .
در اینجا باید به 4 دوئل کلیدی دیدار لیورپول – منچستر سیتی برگردیم که می تواند در نتیجه تاثیرگذار باشد.

ویرجیل فن دایک مقابل ارلینگ هالند
تقابل دو چهره که بهترین بازیکنان در جایگاه خود در دنیای امروز فوتبال هستند قطعا برای جذابیت این دیدار کافی خواهد بود. فن دایک در هفته های اخیر نه تنها به عنوان مدافع در محوطه جریمه، بلکه به عنوان یک گلزن در محوطه جریمه حریف ظاهر شده و به همین دلیل نام او دوباره مطرح می شود. هلند اگرچه موقعیت های زیادی را از دست می دهد اما با گل های خود توانست عنوان برترین گلزن لیگ برتر انگلیس و لیگ قهرمانان اروپا را از آن خود کند.

1999511

داروین نونز در مقابل روبن دیاز
در تقارن حضور هلند و فن دایک، دیاز و نونز، دو بازیکن سابق بنفیکا مقابل هم قرار می گیرند. نونز مانند هلند موقعیت های زیادی را از دست می دهد، اما می داند چگونه گلزنی کند. مهاجم اروگوئه ای از سختی رویارویی با روبن دیاز آگاه است و مدافع پرتغالی که اخیراً عالی عمل کرده امیدوار است بتواند توانایی های فنی خود را مقابل ساکنان آنفیلد نشان دهد.

1999510

اندی رابرتسون در مقابل فیل فودن
وضعیت این دو بازیکن کمی متفاوت است. مدافع لیورپول بیشتر فصل را به دلیل مصدومیت از دست داده است و فیل فودن به عنوان یک چهره ساده در سایه ارلینگ هالند به سلاحی مرگبار تبدیل شده است. فودن با گل هایش در دربی منچستر نشان داد که روزهایش را به فکر یورو 2024 می گذراند و مطمئنا در برابر رابرتسون در بهترین فرم خواهد بود.

1999509

واتارو اندو در مقابل کوین دی بروین
با توجه به نحوه ورود اندو به تیم لیورپول، باور نکردنی است که او را در دوئل های حساس و سرنوشت ساز این دیدار در نظر نگیریم. او در بازی مقابل ناتینگهام فارست برای لیورپول به میدان رفت و به نظر می رسد قرار است در ترکیب لیورپول مقابل منچسترسیتی شروع کند. حضور او در بین بازیکنان لیورپول به الکسیس مک آلیستر آزادی عمل بیشتری می دهد و به ستاره آرژانتینی لیورپول اجازه می دهد تا توانایی های خود را در کارهای هجومی نشان دهد. او در این دیدار حساس و سرنوشت ساز مسئولیت بزرگی مانند مهار کوین دی بروین را بر عهده دارد که همیشه نشان داده می تواند در مواقعی که بخواهد موقعیت ایجاد کند و مطمئنا مهره آزاردهنده ای برای شاگردان کلوپ خواهد بود.

1999508

مجله اخبار فوتبال خارجی