لیورپول معیارهای بلیت “یک شب با یورگن کلوپ” را اعلام کرد – 13+ اعتبار – باشگاه لیورپول

لیورپول اطلاعات بلیت رویداد “یک شب با یورگن کلوپ” خود را در M&S Bank Arena اعلام کرده است، با اولویت بازیکنان آنفیلد.

9 روز پس از آخرین بازی خود در لیورپول، کلوپ در مراسم خداحافظی ویژه ای در این شهر شرکت خواهد کرد.

«یک عصر با یورگن کلوپ» که در M&S Bank Arena در روز سه‌شنبه، 28 مه برگزار می‌شود، یک پرسش و پاسخ زنده با مدیر در حال خروج را به نمایش می‌گذارد.

مجری آن پیتر مک داوال از LFCTV و جان بیشاپ کمدین خواهد بود و گروه های Lightning Seeds، Zutons و Alfie Boe اجرا می کنند.

ثبت‌نام بلیت‌ها در ساعت 8 صبح روز دوشنبه 13 اردیبهشت بسته شد و فروش آن از ساعت 14 روز چهارشنبه 15 اردیبهشت ماه آغاز شد.

قبل از فروش، لیورپول معیارهایی را برای واجدین شرایط برای خرید بلیط اعلام کرده است که فقط برای دارندگان بلیط فصل و اعضای رسمی 2023/24 که پیش ثبت نام کرده اند در دسترس است.

قیمت بلیط «یک شب با یورگن کلوپ».

قیمت ردیف 1 – 57 پوند
قیمت ردیف 2 – 47 پوند
قیمت ردیف 3 – 37 پوند

کسانی که مایل به خرید بلیط هستند نیز باید داشته باشند 13 واحد یا بیشتر برای بازی های خانگی لیگ برتر بین فصل 2022/23 تا کنون.

این نشان می دهد که یک رویداد “یک شب با یورگن کلوپ” چقدر مورد توجه خواهد بود – و چقدر تقاضا برای بلیط نه تنها برای تماشای بازی لیورپول، بلکه برای شرکت در مراسم اخراج مربی وجود دارد.

کلوپ هفته گذشته در کنفرانس مطبوعاتی خود قبل از استون ویلا از برگزاری این رویداد فاصله گرفت، اما به صراحت اعلام کرد که از حضور در آن برای کسانی که می خواهند او را ببینند خوشحال است.

او توضیح داد: «این نه ایده من است و نه درگیر هیچ سازمانی هستم، بنابراین فکر نمی‌کنم اگر درست بگویم، حتی نمی‌توانم بلیت‌ها را ترتیب دهم».

اما خوب است. من درگیر آن نیستم، نمی دانم آن شب چه اتفاقی می افتد.

بیرمنگام، انگلستان - دوشنبه، 13 می 2024: یورگن کلوپ، مدیر لیورپول، پس از بازی لیگ برتر انگلیس بین استون ویلا اف سی و لیورپول در ویلا پارک، برای هواداران مسافر دست تکان می دهد.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

من گفتم هر کاری که مردم از من بخواهند انجام دهم، در این منظر انجام خواهم داد. اگر کسی من را هر جا بخواهد، تا جایی که بتوانم آن را محقق کنم، آن را محقق خواهم کرد.

بدیهی است که مشکلی نیست که یک هفته بعد، یا نه روز بعد از پایان فصل بیایید و به اینجا برگردید.

اگر مردم این را بخواهند، من اینجا خواهم بود. این شکی نیست. من حدس می زنم که احتمالا خوب خواهد بود.

“امیدوارم چنین باشد، هیچ فشاری بر افرادی که آن را سازماندهی می کنند، وجود ندارد، اما خوب است اگر بتوانیم کمی خنده دار باشیم!

“شنیده ام جان بیشاپ آنجا خواهد بود، این شانس خوبی است که خنده دار باشد.”

https://www.thisisanfield.com/2024/05/liverpool-announce-ticket-criteria-for-an-evening-with-jurgen-klopp-13-credits/ منبع: