لیورپول ممکن است از تساوی 1-1 مقابل منچسترسیتی یک “پشیمان” بزرگ داشته باشد

روی کین بعد از ظهر امروز از عملکرد لیورپول مقابل منچسترسیتی تعریف کرد اما مدعی شد که قرمزها با کمی تأسف از تساوی 1-1 خارج خواهند شد.

تیم میزبان برای کسب سهمی از غنایم در آنفیلد از کسری نیم‌فصل عقب‌نشینی کرد و می‌توانست (احتمالاً باید) حتی بهتر از این هم باشد، فقط برای چند فرصت باشکوه برای گدایی.

لوئیس دیاز در رد کردن دو موقعیت بسیار جذاب مقصر بود و علیرغم محرومیت از یک پنالتی آشکار در وقت های تلف شده، LFC متوجه خواهد شد که می توانسته بازی را قبل از آن به پایان برساند.

کین که در مورد وظیفه تخصصی Sky Sports صحبت می کرد (از طریق وبلاگ زنده مسابقه، 17:57): من خودم را از تماشای آن خسته کردم. لیورپول با کیفیت عالی بازی کرد و در نیمه دوم موقعیت های بهتری داشت. آنها دو موقعیت عالی داشتند و ممکن است پشیمان شوند.”

بیشتر بخوانید: (ویدئو) واکنش گیج‌آمیز گری نویل خلاصه‌ای از تماس مضحک VAR است که برای لیورپول هزینه کرد.

بیشتر بخوانید: (ویدئو) لوئیس دیاز رقصی شاد را با دویدن من سیتی با دویدن از یک جعبه به جعبه دیگر رهبری کرد.

دو مدعی عنوان قهرمانی امروز یک بازی نفس‌گیر و با کیفیت را در آنفیلد انجام دادند و هر دو ممکن است احساس کنند که می‌توانستند آن را در نیمه دوم ببرند.

اگرچه لیورپول بعد از این نتیجه یک امتیاز جلوتر از سیتی باقی می ماند، اما آنها این احساس را خواهند داشت که یک فرصت ایده آل برای ضربه مستقیم به قهرمانان و بیان یک بیانیه بزرگ از دست رفته است.

در سال‌های اخیر شاهد بوده‌ایم که حتی یک نتیجه در رقابت‌های قهرمانی می‌تواند تأثیر زیادی بر مقصد قهرمانی داشته باشد، به طوری که قرمزها در رقابت با تیم پپ گواردیولا، دو بار با یک امتیاز افتخار را از دست داده‌اند.

قرعه کشی در آنفیلد باعث می شود همه ما حدس بزنیم که چه کسی جام لیگ برتر را در ماه می در دست دارد. همانطور که کین بیان کرد، ممکن است از امروز پشیمان باشیم، اما حداقل هنوز 10 مسابقه دیگر داریم تا مطمئن شویم که پس از پایان فصل، زخم‌هایمان را لیس نمی‌زنیم و فکر نمی‌کنیم که چه می‌شود.

🚨 EOTK Insider با نیل جونز: آینده مایکل ادواردز، آخرین قرارداد لیورپول، موسیالا به آنفیلد و خیلی چیزهای دیگر!

https://www.empireofthekop.com/2024/03/10/keane-liverpool-regret-missed-chances/ منبع: