لیورپول می خواهد مانوئل اوگارته، ناوشکن اسپورتینگ را به خدمت بگیرد

https://www.empireofthekop.com/2023/04/29/manuel-ugarte-liverpool-transfer-interest/ منبع:

مشاهدات روزنامه پرتغالی رکورد پس از یک بازی لیگ اروپا در ماه فوریه همچنین نوع بازیکن اوگارته را برجسته کرد و او را یک فوتبالیست “خستگی ناپذیر” توصیف کرد که “به نظر می رسد از فولاد ساخته شده است”. [via HITC].

اوروگوئه‌ای یک ویرانگر صرف نیست – او در صدک 99 برای رده فوق‌الذکر برای تکمیل پاس قرار می‌گیرد، با درصد موفقیت 91.3 درصد، بنابراین او پس از برنده شدن توپ، توپ را ارزان تسلیم نمی‌کند (FBref).

همانطور که در FBrefاو در میان 1 درصد از همتایان موقعیتی برتر خارج از پنج لیگ اصلی اروپا برای تکل در هر 90 در سال گذشته (4.65 در هر بازی)، همچنین در میان 3 درصد برتر برای مهار (2.13 در هر مسابقه) و 10 درصد برتر برای بلوک قرار دارد. (1.66 در هر بازی).

باید دید با توجه به تعداد زیادی از بازیکنانی که در آن پست با آنها ارتباط داشتیم، او چقدر در لیست اولویت های هافبک لیورپول قرار دارد، اما به نظر می رسد که او مطمئناً شایسته توجه جدی توسط FSG باشد.

بیشتر بخوانید: گزارش ادعای بزرگ جود بلینگهام را حذف می کند که نشان می دهد لیورپول ممکن است هنوز او را رها نکرده باشد.

همانطور که در لیورپول اکومرسیسایدرها بر سر اروگوئه ای که بند فسخ 53 میلیون پوندی دارد با باشگاه پرتغالی در تماس بوده اند.

صحبت کردن در CNN پرتغالبرونو آندراده روزنامه نگار مدعی شد که قرمزها خواهان جذب این بازیکن 22 ساله هستند.

گزارش ها حاکی از آن است که لیورپول به دنبال جذب مانوئل اوگارته، هافبک اسپورتینگ لیسبون در تابستان است.

اوگارته نام خود را به عنوان یک هافبک دفاعی بیهوده که در شکستن حملات حریف برتری دارد، مطرح کرده است.

📚 EOTK Insider: دارنده دو مدال طلا که تنها مردی است که در دو نوبت جداگانه برای لیورپول و اورتون قرارداد امضا کرده است.

هیچ یک از بازیکنان اصلی لیورپول نمی توانند میانگین های او را برای هیچ یک از این آمار برابر کنند (FBref، بنابراین او بدون شک می تواند خط هافبک ما را برای بازی سخت تر کند.

بیشتر بخوانید: هدف “قابل توجه” 30 میلیون پوندی لیورپول که مشتاق انتقال تابستانی است. او بازتاب هایی از هاروی الیوت دارد – گزارش