لیونل مسی شبیه موش است!

لمینه یامال در ماه های اخیر نقطه درخشانی برای بارسلونا بوده است. این بازیکن 16 ساله یک عملکرد عالی دیگر را در روز جمعه انجام داد، زیرا گل عالی او پیروزی مقابل مایورکا را تضمین کرد و تیم ژاوی هرناندز را به رده دوم جدول لالیگا (حداقل در حال حاضر) رساند. این جوان با استعداد به شدت مورد تشویق قرار گرفت و خاویر آگیره سرمربی مایورکا به طرز غیرعادی از او تمجید کرد و پس از پایان مسابقه این جوان را به یک موش مقایسه کرد.

به گزارش موندو دپورتیوو، آگیره گفت: اولین باری که بازی لئو مسی را دیدم 21 سال پیش بود و بعد از 5 دقیقه گفتم: او یک موش است. لمینه یامال نیز مانند موش بازی می کند. می دانم که این باشگاه با جوانان بسیار خوب کار می کند. اگر همه چیز به همین منوال پیش برود، خوشحالی زیادی برای بارسلونا به همراه خواهد داشت.”

این چندمین باری بود که یامال با مسی مقایسه می شد و ژاوی مراقب بود که این موضوع را کم اهمیت جلوه دهد تا از فشار روی شانه های مرد جوان بکاهد. “من فکر می کنم ما نباید آنها را با هم مقایسه کنیم. هر کسی در مقایسه با مسی شکست خواهد خورد.”

شکی نیست که بارسلونا استعدادهایی در ترکیب خود دارد و همین را می توان در مورد پائو کوبارسی نیز گفت که عملکردی به همان اندازه چشمگیر مقابل مایورکا به نمایش گذاشت. به نظر می رسد لاماسیا در حال حاضر فرشته نجات باشگاه باشد.

بیشتر بدانید:

سرویس اخبار فوتبال خارجی