لیونل مسی و امباپه: چه شرم آور! (تصویر)

تیک اسپورت آرژانتین: بایرن خیلی بهتر از پی اس جی مسی بود


سرویس خبر شماره: 1894825
18 مارس 1401 در 3:40 ب.ظ
2.7 هزار |

0نقطه نظر

پاریس بدون نبوغ

اولین نمایش در آرژانتین: دردناک: مسی با پاری سن ژرمن از لیگ قهرمانان اروپا حذف شد

رسانه های معتبر ورزشی جهان به پی اس جی رحم نکردند و این ناکامی را یک رسوایی بزرگ خواندند. تیترهایی مانند “مسی و امباپه، چه شرم آور!” یا “دردناک: مسی از لیگ قهرمانان حذف شد” برخی از عناوین مهم بودند.

1830337

ال پایس اسپانیا: پاری سن ژرمن پس از شکست بایرن در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا از دور حذف شد

ابولا پرتغال: خداحافظ آلیانز

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، ناکامی دیگر پی اس جی در اروپا و پایانی ملایم برای تیمی که لیونل مسی و کیلیان امباپه بهترین بازیکنان جام جهانی 2022 را در ترکیب ثابت خود داشت. پاری سن ژرمن 2-0 مقابل بایرن شکست خورد تا با شکست مجموع 3-0 برای دومین سال متوالی از صعود به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا باز بماند. در بازی ای که مسی و امباپه کار خاصی نکردند و شاید سرخیو راموس بهترین بازیکن پاریسی ها بود، بایرن دو گل زد و یکی دو گل دیگر به ثمر رساند تا به راحتی به دور بعد صعود کند.

1830335

مجله اکیپ برای انتخاب عنوانش با حروف نام پاری سن ژرمن بازی کرد و نوشت.“پاریس بدون نابغه” پس از بازی، این تیم همچنین عنوان “خلأ بزرگ” را در وب سایت خود منتشر کرد.

بازتاب ناکامی جدید پاری سن ژرمن در لیگ قهرمانان اروپا در رسانه های سراسر جهان پخش شد و آنها از تیترهای بی رحمانه علیه پاریسی ها استفاده کردند.

لیونل مسی و امباپه: چه شرم آور!  (تصویر)

گاردین بریتانیا: میزبانی بی رحم باعث سقوط پی اس جی شد
خورشید انگلیسی: مسی و امباپه با گل های چوپو موتینگ و گنابری حذف شدند



مجله اخبار فوتبال خارجی

گاتزتا دلو اسپورت ایتالیا: بایرن یک ابرقدرت بود – مسی و امباپه. چه افتضاحی

1830338

لوپاریسین: دوباره حذف کنید؛ آنها هنوز به هدف نرسیده اند

1830340

قابل پیش بینی بود که عواقب این شکست جدید گسترده بوده است و اکنون اوج انتقادها متوجه تیمی به رهبری کریستوف گوتیه است. پاریس از تمام جام های فصل کناره گیری کرده و تنها یک شانس برای قهرمانی در لیگ فرانسه دارد.

1830341