لیونل مسی پیشنهاد 1.6 میلیارد دلاری عربستان سعودی برای رویای فوتبال آمریکا را رد کرد

آمدن مسی نوید یک سود بادآورده قابل توجه برای فوتبال آمریکا است. انتظارات برای برنده جام جهانی فوتبال 2022 بالاست که جمعیت زیادی را به خود جذب کند و رنگی از ستاره را به لیگ رو به رشد اضافه کند. انکارناپذیر است که استعداد و نفوذ فوق العاده مسی فرصتی باورنکردنی برای MLS فراهم می کند تا در بین طرفداران ورزش مورد توجه قرار گیرد.

علاوه بر این، اینطور نیست که مسی بدون امتیازات سودآور وارد آمریکا شود. طبق گزارش میامی هرالد، قرارداد احتمالی دو و نیم ساله مسی با اینتر میامی می تواند بین 125 تا 150 میلیون دلار برای او به ارمغان بیاورد. حتی جالب تر، سهم مسی در باشگاه و ترتیبات تقسیم سود با حامیان اصلی MLS، آدیداس و اپل است. چنین ترتیباتی ممکن است مسی را در مسیری قرار دهد که مبلغی نه چندان دور از آنچه قرارداد الهلال وعده داده بود به دست آورد.

رد شگفت انگیز پیشنهاد سعودی توسط مسی نشان دهنده تمایل او برای آغاز یک چالش جدید در فوتبال آمریکا است. تصمیم او یک لحظه بالقوه متحول کننده برای MLS است و نویدبخش ارتقای سطح لیگ در داخل و جهان است.

3 سال، 1.6 میلیارد دلار.

مسی میامی را انتخاب کرد. pic.twitter.com/TvzRsAkXY6

این پیشنهاد رکوردشکنی می‌توانست برای مسی یک مزد بزرگ باشد و درآمد حرفه‌ای چهره‌های ورزشی آمریکایی مانند لبرون جیمز و تام برادی را کاهش دهد. این رقم شگفت‌انگیز دو برابر چیزی است که هر دو ورزشکار در طول دوران حرفه‌ای درخشان خود به دست آورده‌اند. به طور خاص، قرارداد مسی با الهلال بیش از دو برابر 765 میلیون دلاری بود که بردی و جیمز جمع آوری کردند.



https://sportslens.com/news/lionel-messi-rejects-1-6-billion-3-year-saudi-offer-double-the-career-earnings-of-lebron-james-tom-brady-combined/ منبع:

باشگاه الهلال عربستان یک پیشنهاد نهایی را به لیونل مسی ارائه کرد @HelenaCondis:

– ورزش های اداری (@FOS) 7 ژوئن 2023