لیپی: هیچ چیز به اندازه شادی قهرمانی در جام جهانی نیست


سرویس خبر شماره: 1823625 |
20 ارديبهشت 1401 ساعت 09:59 |
1077 امتیاز خبر|

0نظرات

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، لیپی در دوران نیمکت نشینی تیم های مختلف به قهرمانی و موفقیت های زیادی دست یافت.
این مربی ایتالیایی تجربه قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را در زمان حضور در یوونتوس دارد و همچنین با تیم ملی ایتالیا قهرمان جام جهانی 2006 شد.
او طی سخنرانی در مراسمی در رم گفت: من افتخارات زیادی در زندگی ام داشته ام، اما باور کنید هیچ چیز نمی تواند جای شادی و خوشحالی پس از قهرمانی در جام جهانی را با تیم ملی خودتان بگیرد.

مارچلو لیپی، سرمربی سابق تیم ملی ایتالیا معتقد است که قهرمانی در سری آ و لیگ قهرمانان اروپا با قهرمانی در جام جهانی قابل مقایسه نیست.

سرمربی ایتالیایی با اشاره به تجربه لیگ و لیگ قهرمانان اروپا گفت: هیچ جامی، حتی لیگ قهرمانان یا اسکودتو را نمی توان با چنین لذتی مقایسه کرد. احساس قهرمانی در جام جهانی برای ایتالیا واقعا خاص و منحصر به فرد بود.
آتزوری در حالی که مسابقات در آلمان بود جام را بالای سر برد که برای تیم بسیار مهم بود.
لیپی افزود: باور کنید ایتالیایی هایی بودند که به هتل ما در آلمان آمدند، گریه کردند و از ما خواستند که قهرمان این مسابقات شویم تا آنها را خوشحال کنند. این کار را انجام دادیم و این یک احساس فوق العاده برای همه ما بود. با این حال در همه مسابقات به کمی شانس نیاز دارید و ما توانستیم در این رقابت ها مسیری طولانی طی کنیم و قرعه خوبی تا نیمه نهایی داشته باشیم.»



مجله اخبار فوتبال خارجی