لیگ برتر دومین قربانی زودهنگام را گرفت


سرویس خبر شماره: 1844256
27 سپتامبر 1401 @ 2:36 ب.ظ
331

0نقطه نظر

جهانگیری از وان پارس جدا شد;

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، سرمربی تیم وان پارس، نقش جهان که فصل گذشته توانست با این تیم از لیگ دسته دوم خارج شود و چهار هفته بعد از مسابقات لیگ آزادگان جواز حضور در رقابت های لیگ آزادگان را کسب کند. آغاز این رقابت ها با هدایت لیگ یک نماینده استان اصفهان انصراف داد.
فان پارس در 4 بازی با جهانگیری در 4 هفته اول 4 امتیاز گرفت اما سران باشگاه تصمیم گرفتند برای کسب نتایج بهتر ترکیب فنی خود را تغییر دهند.
نماینده اصفهان مسابقات را با تساوی در خانه مقابل فجرسپاسی آغاز کرد سپس در همدان تنها با یک گل مغلوب شهرداری شد. آنها در هفته سوم موفق شدند با نتیجه یک بر صفر دریای بابل را شکست دهند و 4 امتیازی شوند اما باخت یک بر صفر برابر شهرداری آستارا در هفته چهارم باعث تغییر هدایت تیم فوتبال وان پارس شد.
لازم به ذکر است محمد نصرتی که کار خود را با چوکای تلاش دیگر تیمی که چند هفته مانده به شروع مسابقات به تازگی به عنوان قهرمانی لیگ دسته اول صعود کرده بود آغاز کرده بود به دلیل شرایط نامساعد این گیلانی تصمیم به استعفا گرفت. . باشگاه تا اشجاری دوباره هدایت سبزپوشان را بر عهده بگیرد.
در واقع اگر از اتفاقات عجیب باشگاه امید وحدت خراسان که در هفته های گذشته نتایج عجیبی کسب کرده بگذریم، تغییر جهانگیری دومین تغییر در کادر مربیگری لیگ دسته اول است که تا پایان اتفاق افتاد. از هفته چهارم



مجله اخبار فوتبال داخلی سعید جهانگیری پس از فشارهایی که به خاطر نتایج فان پارس در چهار هفته ابتدایی داشت، تصمیم به جدایی گرفت.

لیگ برتر دومین قربانی زودهنگام را گرفت