لیگ منتظر حضور همیشگی این فوق ستاره است!

بی شک لیگ برتر انتظار حضور همیشگی این فوق ستاره را دارد. اگرچه فرناندز 36 ساله است، اما همچنان فوتبال باکیفیتی بازی می کند. شاید دوندگی او نسبت به سال های گذشته کمتر شده باشد، اما وقتی صاحب توپ می شود با پاس های خوب تیم را هدایت می کند. او عمق را خوب می بیند و خلاصه در خط هافبک بازیکن موثری است.


سرویس خبر شماره: 1837988
22 اوت 1401 ساعت 01:34
744

0نقطه نظر

امروز فقط دو دقیقه اما…

ملی پوش سابق پرتغالی در دیدار استقلال – سپاهان حضور کوتاهی داشت اما در نهایت با هم تیمی هایش و مورایس این برد بزرگ را جشن گرفت.

او مقابل استقلال – سپاهان به جای مسعود ریگی وارد زمین شد اما شاید در دیدارهای بعدی یک قدم جلوتر از مسعود ریگی بازی کند. برای دادن پاس های موثر به هدف نزدیک باشید. سپاهان با حضور مستمر این بازیکن و شاید کامسوبا در هفته های آینده تیم بهتری خواهد شد. اما فارغ از این مسائل حضور چنین بازیکنانی در لیگ برتر باعث افزایش توجه رسانه های خارجی به لیگ ایران و مهمتر از آن افزایش کیفیت بازی های لیگ برتر خواهد شد. سپاهان با حقوق پرداختی در ایران خوب عمل کرد. امکان به دست آوردن بازیکنان با کیفیت بالا وجود دارد.



مجله اخبار فوتبال داخلی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، مانوئل فرناندز از ابتدای بازی با خوشه طلایی قرار بود در ترکیب سپاهان حضور داشته باشد اما در حین گرم کردن مصدوم شد و جای خود را به یکی از هافبک های میانی باشگاه داد. به همین دلیل در بازی با استقلال از ابتدا در این تیم بازی نکرده است. او در این دقایق کوتاه یک پاس خوب داد و دو سه لمس خوب داشت تا نشان دهد بازیکن باکیفیتی است و بی دلیل نیست که سال هاست مورد توجه قرار گرفته و بازی در تیم ملی پرتغال را هم تجربه کرده است.