لیگ یک / پر از گل و جنجال با طعم رهبری

شاگردان سعید دخی با وجود از دست دادن برد در اصفهان با 24 امتیاز به صدر جدول رده بندی بازگشتند و شاگردان فجر سپاسی در خانه با نتیجه 2 بر 1 مقابل خوشه طلایی شکست خوردند.



مجله اخبار فوتبال داخلی


سرویس خبر شماره: 1852158
15 نوامبر 1401 در 5:20 ب.ظ
3.8K |

2نقطه نظر

ون پارس ۲ – شمس آذر ۲

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، وان پارس که برای ماندن در جمع تیم های لیگ برتری در نیمه دوم جدول تلاش می کند، در دقایق ابتدایی مجبور به تعویض های زودهنگام شد. تعویض هایی که ناشی از مصدومیت بود و به نوعی نظم تیم میزبان را خراب کرد. دو گل نیمه اول پویا سرآبادانی و علی اصغر عربی که در دقایق 10 و 25 به ثمر رسید نشان از عزم تیم میهمان برای کسب سه امتیاز بازی و بازگشت به صدر جدول داشت. در نهایت نیمه اول بدون اتفاق بعدی و با نتیجه 2-0 به سود شمس آذر به پایان رسید.

دیدار تیم های وان پارس و شمس آذر از قزوین پر گل و دیدنی و البته جنجالی بود. شمس آذر هر چند نتیجه را دوست نداشت اما این تیم را سرآمد کرد.

لیگ یک / پر از گل و جنجال با طعم رهبری

به نظر می رسد شاگردان سعید دخی در پایان نیمه اول خود را برنده این دیدار می دانستند و در نیمه دوم با افتخار وارد زمین شدند. فان پارس که چیزی برای از دست دادن نمانده بود، در نیمه دوم با تمام قدرت وارد میدان شد و در عرض دو دقیقه گل های خورده را جبران کرد. در دقیقه 63 ابوذر صفرزاده اختلاف را به حداقل رساند و یک دقیقه بعد محمدامین کاویانی بازی را به تساوی کشاند. برای شاگردان سعید سعید شگفت انگیز بود و در دقایقی که فرصت داشتند سعی می کردند نتیجه بازی را تغییر دهند اما کمی دیر شده بود. دقایق پایانی بازی با اتفاقات جنجالی همراه بود. داور در عرض سه دقیقه بازیکن تیم اول شمس آذر (ارسلان آزادی) و سپس وان پارس (میثم آقایی) را از زمین بازی اخراج کرد و در نهایت بازی با همین نتیجه به پایان رسید.