لیگ یک / کالسکه لاله نارنجی نزدیک صدر

حضور هواداران مس و شاهین در ورزشگاه شهید مهدوی حال و هوای ورزشگاه را در شرایط جالبی قرار داده بود. همانطور که انتظار می رفت در نیمه اول توپ در دست بازیکنان مس بود اما خط دفاعی فشرده و فشرده شاهین ها مانع از حملات پیاپی شاگردان حسینخانی شد و نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان رسید.


سرویس خبر شماره: 1822185 |
10 ارديبهشت 1401 ساعت 22:34 |
3,384 |

5نظرات

شاهین شهرداری بوشهر صفر مس کرمان 1

حملات نارنجی پوشان در نیمه دوم ادامه داشت تا اینکه در نهایت در دقیقه 68 یاسر فیضی موفق شد قفل دروازه شاهین را بشکند و اولین گل بازی را به سود مس به ثمر برساند. شاگردان حسینخانی پس از این گل موفق به مدیریت بازی و البته تلاش برای گل های بیشتر شدند و خط دفاعی شاهین عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشت تا بازی با تک گل فیضی به سود مس به پایان برسد.

پیروزی امشب به دلیل توقف ملوان باعث شد مس کرمان با 55 امتیاز و 3 امتیاز از صدر در رده دوم جدول اول لیگ قرار بگیرد و مقابل شاهین شهرداری بوشهر با 11 امتیاز در رده هفدهم جدول باقی بماند تا احتمالا هفته آینده سقوط کند. . این تیم ریشه دار بوشهری وارد لیگ دو شود!



مجله اخبار فوتبال داخلی

شاگردان فرزاد حسینخانی موفق شدند در مقابل یکی از فانوس های لیگ یک 3 امتیاز گرانبها را کسب کنند.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، نارنجی پوشان مس پس از ناکامی در صعود به فینال جام حذفی به تساوی مهم مقابل ملوان بندرانزلی دست یافتند، سپس شاگردان فرزاد حسینخانی امشب در هفته بیست و هفتم لیگ یک در ورزشگاه شهید مهدوی به مصاف شاهین رفتند. در بوشهر؛ با توجه به نبرد ملوان و خیبر و احتمال تساوی، مسیحا این فرصت را پیدا کرد تا فاصله بالای جدول لیگ یک را کاهش دهد و با امید چندانی به بقا به مصاف شاهین ها برود.