لیگ 1/ اسپویر در تبریز جان گرفت


سرویس خبر شماره: 2025239
10 ژوئن 1403 در 10:06 ب.ظ.
10.2K امتیاز خبر|

دهنقطه نظر

سونگون صفر مس – خوشه طلایی یک;

گروه طلایی ساوه در مس سونگون ورزقان به پیروزی ارزشمندی دست یافت.

لیگ 1/ اسپویر در تبریز جان گرفت

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در یکی از مهم ترین دیدارهای هفته سی و دوم لیگ دسته اول فوتبال ایران، تیم های مس سونگون ورزقان و طلای خوشه ساوه از ساعت 18:30 در ورزشگاه یادگار امام به مصاف یکدیگر رفتند تبریز که نتیجه غیرمنتظره ای را رقم زد.

خوشه طلایی ساوه که در صورت شکست در این دیدار خارج از خانه قطعا به لیگ دسته دوم سقوط می کرد و در دو هفته اخیر امیدهای خود را از دست می داد، دست به کار بزرگی زد و توانست به یک پیروزی ارزشمند در تبریز دست یابد.

خوشه طلایی ساوه که در هفته های اخیر با حضور رضا نصاحی و مهره های باتجربه ای مثل میلاد فراهانی روی خط دروازه متحول شده و شرایط خوبی داشت، پس از تساوی مقابل آریو اسلامشهر و پیروزی مقابل پارس جنوبی جم، امروز موفق شد با کسب سه امتیاز مهم در راه بقای لیگ برتر مقابل مس سونگون ورزقان.

خوشه طلایی ساوه در روزی که میلاد فراهانی توانست دروازه خود را محکم نگه دارد و مانع از گلزنی بازیکنان مس سونگون شد، توسط کیانوش میرزایی در دقیقه 73 به گل رسید و برتری خود را تایید کرد.

شاگردان رضا نشی با برتری یک بر صفر در این دیدار 24 امتیازی شدند و با وجود اینکه در انتهای جدول قرار داشتند، امید به بقای خود در لیگ دسته اول را در دو دیدار آینده حفظ کردند و مس سونگون با 42 امتیاز در رده نهم قرار گرفت.

خوشه طلایی ساوه در صورت پیروزی در دو بازی بعدی مقابل داماش گیلان و نفت مسجد سلیمان و شکست تیم های بالای سر آنها در لیگ یک شانس بقای خود را دارد اما حتی تساوی در دو دیدار آینده منجر به سقوط آنها می شود.

2028339

مجله اخبار فوتبال داخلی