لیگ 1 / توپ همه جا رفت، جز گل!

شاگردان فراز کمالوند که در این فصل در هیچ بازی خانگی پیروز نشده بودند و در روز استقبال از چادرملو اردکان به دنبال برتری بودند، در نیمه اول با وجود حملات خود موفق به گلزنی نشدند و البته خوش شانس بودند. که حریفشان دو موقعیت جدی به دست آورد.او راهی به دروازه پیدا نکرد.

شاگردان کمالوند که تا آن حمله چادرملو هیچ موقعیت خطرناکی نداشتند و در نیمه اول نمایش متفاوتی از خود به نمایش گذاشته بودند، بهترین فرصت گل اول را در دقیقه 65 و روی شوت برگشتی میلاد کمندانی و سینا حاتمی از دست دادند. شلیک کرد. در مقابل دروازه خالی چادرملو که به تیر دروازه برخورد کرد و منحرف شد، نتوانستند به دروازه برسند.

چادرملو روی ضربه چیپ دقیقه 63 نزدیک بود که به گل برسد که کمال الدین نیکخوی مدافع خیبر خرم آباد با اشتباه خود روبرو شد و توپ را از روی خط دروازه دور کرد و شاگردان اخباری را به گل اول نگذاشت.


سرویس خبر شماره: 1847822
20 اکتبر 1401 ساعت 4:54 ب.ظ
1.7 هزار امتیاز خبر|

1نقطه نظر

خیبر صفر-چادرملو صفر;

در دقیقه 68 بازی به دلیل حضور تماشاگران برای حدود 10 دقیقه متوقف شد، در این بازی که هواداران اجازه حضور نداشتند، اما دوباره شروع شد و بازی از سرعت خارج شد و سرمربیان دو تیم تغییر کردند. برای دو موقعیت در نیمه دوم ، موفق به گلزنی یا یافتن راهی برای گل نشد و یک صحنه مشکوک پنالتی در دقیقه 85 برای خیبر پنالتی شناخته نشد. تا اینکه آن بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید و فراز کمالوند نتوانست اولین برد خانگی خود در این فصل را کسب کند.

شاگردان کمالوند و اخباری به تساوی بدون گل رضایت دادند.

لیگ 1 / توپ همه جا رفت، جز گل!

لحظاتی پس از این موقعیت، خیبر خرم آباد دو حمله جدی و متوالی را ترتیب داد، اما عملکرد خوب خط دفاعی و دروازه بان چادرملو اجازه گلزنی به شاگردان کمالوند را نداد.

تیم خیبر خرم آباد در این بازی خانگی با تساوی بدون گل با تیم های سایپا، خوشه طلایی ساوه و پارس جنوبی جم با 12 امتیاز به تساوی رسید و چادرملو اردکان با 8 امتیاز در رده سیزدهم باقی ماند.



مجله اخبار فوتبال داخلی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در یکی از مهم ترین دیدارهای هفته هشتم لیگ برتر فوتبال ایران، تیم خیبر خرم آباد از ساعت 14 و 45 دقیقه امروز در ورزشگاه تختی میزبان تیم چادرملو اردکان بود و سید علی اصغر مومنی. قضاوت این مسابقه بود.

در نیمه دوم شاگردان سعید اخباری شروع بهتری داشتند و جدا از تصاحب توپ و میدان، شانس خود را با حملات نه چندان جدی برای گلزنی نیز امتحان کردند اما در این بین متاسفانه موقعیت های چادرملو به وجود آمد. تبدیل به گل نشد .