لیگ 1 / حساس ترین بازی به سود مدعیان

دانش آموزان کمالوند و بیاتلو به توافق رسیدند که به سمت یکدیگر شلیک کنند.

لیگ 1 / حساس ترین بازی به سود مدعیان

خیبر خرم آباد با کسب دومین تساوی متوالی 23 امتیازی شد و از نظر تفاضل گل بهتر از فجر شهید سپاسی شیراز به رده دوم جدول صعود کرد و خوشه طلایی ساوه نیز با 18 امتیاز و تفاضل گل کمتر از شهرداری استقلال خوزستان به رده دوم جدول صعود کرد. و همدان او در جدول رده بندی دهم باقی ماند.



مجله اخبار فوتبال داخلی

نیمه اول تقابل شاگردان کمالوند و بیاتلو چنگی چندان خوشایند نبود اما در نیمه دوم خیبر خرم آباد که در خانه با مالکیت توپ بیشتر و حملات فراوان در تلاش برای پیروزی بود سعی کرد دروازه را باز کند. خوشه طلایی که ناشی از بی توجهی بازیکنان خیبر بود و در نهایت اجازه برتری به آنها نداد.

در دقیقه 68 خیبر روی ارسال مهرداد قنبری جدی ترین موقعیت را ایجاد کرد اما ضربه سر سینا حاتمی با اختلاف کمی از کنار دروازه خوشه طلا به بیرون رفت و در دقیقه 88 ضربه بهاروندی به گل تبدیل نشد و به بیرون رفت. به سمت تیرک دروازه

امروز خیبر خرم آباد خوشه طلایی را بهتر به نمایش گذاشت و با اینکه کنترل بازی را در اختیار داشت و حملات خطرناک تری نسبت به شاگردان بیاتلو ارائه می کرد، نتوانست گلی به ثمر برساند تا حتی یک امتیاز از این بازی در خانه کسب کند. میزبانی یک وقفه یک ماهه از لیگ یک.


سرویس خبر شماره: 1854289
28 نوامبر 1401 @ 4:19 ب.ظ
2.1 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

خیبر سفر – خوشه طلایی صفر;

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در آخرین و مهم ترین دیدار هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال ایران، تیم های خیبر و خوشه طلایی ساوه از ساعت 14:15 امروز در ورزشگاه تختی خرم آباد به مصاف یکدیگر رفتند. قاضی وحید زمانی.

شاگردان فراز کمالوند که از ابتدای فصل تاکنون شکستی را متحمل نشده اند و 12 هفته متوالی بدون شکست بوده و 5 برد و 7 برد کسب کرده اند، امروز نیز به همین روند ادامه دادند، اما روزی که بتوانند پیروز شوند، نتوانستند به پیروزی برسند. سه امتیاز .

در وقت های تلف شده شاگردان کمالوند دو حمله جدی را آغاز کردند که محسن تکانی مراقب ضربات آخر نبود و در دقیقه 2+90 ضربه سر او در محوطه 6 قدمی خارج از چارچوب بود و به بیرون رفت. و 3 دقیقه بعد ضربه قیچی زد این مدافع جلو در دستان گلزن خوشه بود.