لیگ 1/در اهواز گلی ندیدیم!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در یکی از دیدارهای هفته چهاردهم لیگ برتر، تیم های استقلال خوزستان و چادرملوی اردکان امروز در اهواز به مصاف یکدیگر رفتند.

تلاش 90 دقیقه ای هر دو تیم در این بازی با اتفاقات زیادی همراه بود اما در نهایت توپی از خط دروازه عبور نکرد تا تساوی بدون گل ثبت شود. در اهواز شاهد بازی بسیار رقابتی با موقعیت های گلزنی زیاد بودیم.


سرویس خبر شماره: 1854113
27 نوامبر 1401 @ 4:45 ب.ظ
1.8K امتیاز خبر|

2نقطه نظر

استقلال خوزستان صفر – چادرملو اردکان صفر

شاگردان چادرملو در نیمه اول یک بار توسط رضا محمودآبادی تیرک دروازه استقلال خوزستان را به لرزه درآوردند و موقعیت تک به تک را از دست دادند. در نیمه دوم با اخراج علی ابراهیمی در دقیقه 51 نماینده اردکان ده نفره شد که کار را سخت کرد. از آن پس استقلال خوزستان فشار زیادی روی دروازه حریف وارد کرد و دو موقعیت خوب را در دقایق پایانی از دست داد. چادرملو در عین حال یک موقعیت ایده آل را نیز با یک ضربه ایستگاهی از دست داد.

این بازی برای هر دو تیم بسیار مهم بود. استقلال خوزستان در صورت پیروزی به خوبی می تواند صعود کند و به جمع صعود کند. نماینده یزد در بازی امروز نیز امیدوار بود با کسب 3 امتیاز از انتهای جدول جدا شود.

با این نتیجه استقلال خوزستان 18 امتیازی شد و به رده هشتم جدول صعود کرد. چادرملو نیز تعداد امتیازات خود را به 12 رسانده است و به همین دلیل به دنبال بقا در این رقابت ها در رده پانزدهم است.



مجله اخبار فوتبال داخلی دو تیم استقلال خوزستان و چادرملی اردکان در یک بازی پرتلاطم به تساوی بدون گل رضایت دادند.

لیگ 1/در اهواز گلی ندیدیم!

یعنی بازی امروز اهواز همه چیز داشت تا بازی جذابی شود و فقط دو تیم گلی نخوردند.