لیگ 1 / فینال، جذاب اما بدون برنده

پس از تساوی 1-1 در این بازی، امروز هر دو تیم با انگیزه کسب 3 امتیاز به میدان آمدند. نکته جالب حضور هواداران دو تیم در ورزشگاه بود که حال و هوای خاصی به دیدار حساس امروز بخشیده بود.

با تساوی امشب ملوان با 57 امتیاز و مس کرمان با 52 امتیاز در رده دوم قرار گرفتند. لازم به ذکر است نزدیک ترین دنبال کننده این دو تیم در رقابت های لیگ یک آرمان گهر سیرجان است که با 46 امتیاز در رده سوم قرار دارد.



مجله اخبار فوتبال داخلی

نیمه اول بازی طبق انتظار دنبال شد، در دقیقه 32 موقعیت خوبی برای مس به وجود آمد اما ضربه پورسفشکن با واکنش خوب دروازه بان دریایی به کرنر رفت و در دقیقه 38 یک فرصت دیگر ایجاد شد. به دانشجویان حسینخانی که ملوان شدند.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در آخرین بازی از هفته بیست و ششم لیگ دسته اول فوتبال ایران عصر امروز در ورزشگاه شهید باهنر کرمان مهمترین تقابل فصل رخ داد و مسی پوشان. تیم نارنجی از تیم اصلی ملوان استقبال کرد. یک بازی فوق العاده حساس برای هر دو تیم در مسیر صعود به لیگ برتر.

شاگردان مازیار زارع نیمه دوم را بهتر آغاز کردند و دو عکس العمل دیدنی آرمان شهدادنژاد در عرض 2 دقیقه باعث بسته شدن دروازه مس شد و ملوانان از رسیدن به گل برتر بازماندند.


سرویس خبر شماره: 1821417 |
05 ارديبهشت 1401 ساعت 22:05 |
6550 امتیاز خبر|

7نظرات

مس کرمان ۰ بندر انزلی مارین ۰

تقابل شاگردان حسینخانی و زارع در ورزشگاه شهید باهنر کرمان برنده نشد.

پس از حدود 20 دقیقه پرفراز و نشیب روی دروازه، 5 دقیقه پایانی بازی با حساسیت بالا رفت و دو موقعیت استثنایی گلزنی برای مس تلف شد. ابتدا ضربه یاسر فیضی به تیرک ملوان برخورد کرد و سپس در دقیقه 90 بار دیگر تیرک دروازه ناجی شاگردان کاشته شد تا این دیدار بدون گل به پایان برسد.