لیگ 1/ ماموریت نجات بنگر به پایان رسید

مدافع پیشین پرسپولیس در سومین بازی خود در حالی به امتیاز چهارم روی نیمکت شهرداری آستارا رسید که ماموریت دوری از سقوط با نتیجه همراه بود.

    لیگ 1/ ماموریت نجات بنگر به پایان رسید

شهرداری آستارا با این برد اکنون با 24 امتیاز و اختلاف 4 امتیازی با تیم سقوط کننده در رده پانزدهم قرار دارد.



مجله اخبار فوتبال داخلی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، محسن بنگر که برای سومین بازی به عنوان سرمربی روی نیمکت شهرداری آستارا حاضر شده بود، پس از تساوی در اولین بازی و باخت در دیدار قبلی مقابل استقلال، توانست پیروزی ارزشمندی کسب کند. . خوزستان.

او حالا در سومین تجربه نیمکت نشینی خود در این تیم موفق شد در یک نبرد 6 امتیازی مقابل دیگر مدعی سقوط در خانه به یک برد ارزشمند 2 گله دست یابد تا در آخرین روز سال از نظر خوشحالی فوتبال مقابل آستارا

سرمربی شهرداری آستارا که با توجه به شرایط این تیم در جدول و همچنین وضعیت مالی انتخاب سختی داشت، در هفته اول نیمکت نشینی توانست مقابل تیم برتر شمس آذر به تساوی دست یابد. وی در دومین دیدار خود در شرایطی مغلوب استقلال خوزستان شد که تیمش 9 نفره بازی می کرد و حریف در آخرین ثانیه های وقت اضافه یک پنالتی به ثمر رسانده بود.

شهرداری آستارا که از همان دقایق ابتدایی یک بازی پرفشار و هجومی را به دلیل امتیاز میزبانی در نظر گرفته بود، سرانجام در دقایق پایانی به هدف خود رسید. شهرداری آستارا که از دقیقه 84 با اخراج 10 نفره هابر نصیری کار را دنبال کرد و چهار دقیقه بعد امین حقده گل برتری را به ثمر رساند. این اتفاق آرمان گهر را که سایه سقوط را بالای سر خود می بیند، بر آن داشت تا در دقایقی باقی مانده با یک بازی انتحاری نتیجه را جبران کند. اما باز هم این شهرداری آستارا بود که از ضد حمله استفاده کرد و موفق شد در دقیقه اول وقت اضافه توسط علیرضا سلیم پور گل دوم را به ثمر برساند و کار را برای حریف تمام کند.


سرویس خبر شماره: 1896252
26 مارس 1401 ساعت 17:00
1.9 هزار |

0نقطه نظر

شهرداری آستارا 2 – آرمان گوهر سیرجان 0