لیگ 1/2 برنده نشد

در نیمه دوم هر دو تیم به سمت دروازه یکدیگر هجوم بردند و برتری دریا کاسپین بابل تا آخرین لحظات ادامه داشت اما در نهایت چادر ملو اردکان که در 45 ثانیه عملکرد بهتر و هجومی تری ارائه کرده بود توانست گل تساوی را به ثمر برساند. بازی خارج از خانه

شاگردان دریا بابل در لحظات پایانی برتری مقابل چادرملو را به تساوی تغییر دادند.

لیگ 1/2 برنده نشد

تیم فوتبال دریای کاسپین بابل با این تساوی 4 امتیازی شد و در رده بندی به رده شانزدهم صعود کرد و شاگردان سعید اخباری نیز با 6 امتیاز در رده چهاردهم جدول مسابقات قرار گرفتند.


سرویس خبر شماره: 1845646
6 اردیبهشت 1401 ساعت 20:44 |
4.4K |

0نقطه نظر

دریا بابل 1-چادرملو اردکان 1;

شاگردان وحید بیاتلو که هفته گذشته اولین برد فصل خود را مقابل تیم امید بابل به دست آوردند و به دنبال دومین پیروزی متوالی مقابل چادر ملو اردکان بودند، در اوایل بازی تهاجمی کار کردند و توانستند در نیمه اول با مهرداد به پیروزی برسند. تیم حیدری. پشت سر گذاشتن هدف

چادر ملو در حالی این بازی خارج از خانه را با تساوی به پایان رساند که حریفش یک پنالتی بحث برانگیز گرفت و سپس حملات او تنها یک گل به ثمر رساند.



مجله اخبار فوتبال داخلی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در یکی از دیدارهای هفته ششم لیگ دسته اول فوتبال ایران، تیم فوتبال دریای کاسپین بابل از ساعت 17 در ورزشگاه شهدای هفتم تیر بابل به مصاف تیم چادرملو اردکان رفت. امروز.