ماجراهای عجیب بازیکنان خارجی استقلال/بلانکو در اتاق خودش نمی خوابد!



اگرچه هنوز به طور قطع نمی توان گفت که استقلال و پرسپولیس چه زمانی به مصاف یکدیگر خواهند رفت، اما آبی ها با مشکل جدیدی روبرو هستند. اتفاقی که در سال های اخیر آنها را عذاب داده بود. داستان های بی پایان مثل استقلال و هتل! ماجراهایی که به نظر می رسد تا استقلال دیگر برای خود اقامتگاه شخصی نداشته باشد ادامه دارد.

داستان ستاره ازبکستانی

کمتر از یک ماه از پیوستن جلال الدین مشیریپوف به استقلال می گذرد و اقامت در هتل چیز عجیبی به حساب نمی آید زیرا ابتدا باید مشخص شود که آیا خانواده فرد نیز مایل به زندگی در ایران هستند یا خیر و پاسخ مثبت است یا خیر؟ برای آنها خانه ای مطابق سلیقه پیدا کنید. ظاهرا وقتی ماشاریپوف روز یکشنبه برای تحویل گرفتن اتاقش به هتل می رود با این مشکل مواجه می شود که هزینه اتاق پرداخت نشده و نمی تواند وارد شود! البته سران باشگاه استقلال این فرضیه را قبول ندارند و خاطرنشان می کنند که سوء تفاهم اداری رخ داده و جلال الدین نه تنها مشکلی برای ماندن ندارد بلکه به زودی خانواده اش نیز در تهران به او خواهند پیوست. به هر حال بازیکن ازبکستانی برای دقایقی با چنین مشکلی مواجه شد اما آنطور که مدیران استقلال می گویند الان مشکلی نیست و همه اینها در واقع یک سوء تفاهم بوده است. البته فردی که خود را مدیر برنامه های ماشاریپوف معرفی کرده، چیز دیگری گفته و به مشکلات مالی اشاره کرده است. وی همچنین گفت باشگاه هنوز شرایطی را برای حضور خانواده این بازیکن در تهران که می خواستند در ماه مبارک رمضان در کنار جلال الدین باشند فراهم نکرده است. مشاریپوف در تمرین روز یکشنبه استقلال که باشگاه اعلام کرد به دلیل تلاش او برای دریافت گواهینامه بین المللی بود، شرکت نکرد.

ورزشگاه را خالی کنید

این ماجراجویی ها در استقلال فقط محدود به بازیکن ازبکستانی نیست، بلکه افراد دیگری هم به خاطر اتاق خودشان دچار مشکل شدند. البته تیم های دیگری نیز چنین اتفاقاتی را تجربه کرده اند، اما ناگفته نماند که شرایط استقلال و پرسپولیس با بقیه تیم ها کاملا متفاوت است و کوچکترین مشکل آنها مورد بررسی بسیار زیاد است.بازتاب گسترده رسانه ای. همانطور که اخیرا شنیدیم فیزیوتراپ اسپانیایی استقلال وقتی به هتل برمی گردد متوجه می شود که اتاق دیگر برایش مهیا نیست! البته موضوع ربطی به مسائل مالی نداشت و یک اتفاق اداری بود چون استقلالی ها هزینه اتاقش را حساب کرده بودند اما ظاهرا این تصور را داشت که پول اتاقش را داده اند و دیگر چنین اتاقی نمی خواهند. در اختیار آنهاست. از شخص ذکر شده! این ماجرا به گوش سران استقلال رسید و بلافاصله شبانه موضوع را پیگیری کردند تا ماجرا حل شود.

خوابیدن در اتاق بازیکن دیگری

آنچه در مورد چنین اتفاقی جالب است، داستان گوستاوو بلانکو است. همانطور که شنیدیم چندی پیش مهاجم آرژانتینی استقلال در استفاده از اتاقش دچار مشکل شد و یک شب را با روبرتو تورس، بازیکن اسپانیایی گل گهر سیرجان گذراند که اتفاقاً قرار بود به همین استقلال بپیوندد.



سرویس داخلی اخبار فوتبال