ماجرای شماره 88 پرسپولیس و باشگاه پیچیده شد/ سیامک نعمتی از جدایی خود خبر داد!

پس از اینکه یحیی گل محمدی به سیامک نعمتی و حامد پاکدل اجازه جدایی از این باشگاه داد، مهاجم سرخ ها پس از توافق با مدیران این تیم توانست از این باشگاه جدا شود و سپس به تراکتورسازی بپیوندد.

همین اصرار باشگاه پرسپولیس در نهایت به این لحظه منجر شد که نعمتی او را رد کرد و مدعی شد که تصمیم به جدایی نخواهد داشت و با وجود بی نیازی به یحیی گل محمدی به کارش در این تیم ادامه خواهد داد.

باید دید ماجرای شماره 88 پرسپولیس و مذاکره او با سران باشگاه برای پایان همکاری به کجا ختم می شود و طرفین به چه توافقی می رسند.



سرویس داخلی اخبار فوتبال

اما ماجرا برای سیامک نعمتی به عنوان کاپیتان دوم پرسپولیس که در لیست خروجی آن تیم قرار دارد به گونه دیگری پیش می رود. نعمتی که حالا چند تیم را خواستگار خود می بیند و با توجه به ناراحتی روحی که از این تصمیم و اجبار برای جدایی از پرسپولیس بعد از نزدیک به 6 سال داشت، هنوز نتوانسته با مدیران تیم به توافق برسد.

گفته می شود سران پرسپولیس به این بازیکن اعلام کردند که علاوه بر بخشودگی درخواست یک و نیم میلیاردی او باید مبلغی را نیز به عنوان رضایتنامه برای جدایی از این باشگاه بپردازد که باعث شد او این پیشنهاد را رد کند و مدعی شود وقتی او در لیست است، کادر فنی ندارد و گل محمدی در لیست خروج قرار گرفته است، دلیلی برای پرداخت مبلغ رضایتنامه وجود ندارد.

نعمتی در این جلسه اعلام کرد که به دلیل علاقه به این باشگاه و احترامی که برای هواداران دارد، مشکلی برای اجابت درخواست 1.5 میلیاردی خود ندارد اما سوال پرداخت رضایتنامه 4 میلیاردی با آن همراه شد. مخالفت