ماجرای عجیب ترین شماره تاریخ فوتبال چه بود؟

ایوان زامورانو به TyC Sports گفت: “من بهترین مهاجم جهان، لوئیس نازاریو د لیما، رونالدو را به عنوان هم تیمی در کنار خود داشتم و تماشای او در تمرینات لذت بخش بود. فیزیک بدنی، تکنیک، سرعت رونالدو و درخشش در یک- شگفت انگیز بود. در اولین بازی رونالدو با اینتر، او چیزی در مورد شماره به من نگفت.

من مخالفتی نداشتم و پیراهنم را به بهترین بازیکن دنیا دادم. اما از او پرسیدم چه پیراهنی بپوشم و ساندرو ماتزولا پاسخ داد چرا شماره 18 را نمی پوشی؟ وسط دو عدد علامت مثبت می گذاریم. من پرسیدم که آیا ممکن است و پاسخ ماتزولا مثبت بود. در ابتدا از یک نوار در وسط دو شماره استفاده می‌کردیم، اما بعد از بازی چهارم یا پنجم، پیراهن‌ساز اینتر شروع به ارسال یک پیراهن 8+1 برای من کرد و این پیراهن به پرفروش‌ترین پیراهن تاریخ ایتالیا تبدیل شد. فوتبال.



مجله اخبار فوتبال خارجی

من به بازی با شماره 9 ادامه دادم و او شماره 10 را گرفت. ما این شانس را داشتیم که در پاریس مقابل لاتزیو جام یوفا را ببریم. من، رونالدو و خاویر زانتی موفق به گلزنی شدیم و یک جشن واقعی در آمریکای جنوبی برگزار کردیم. بعد از جام جهانی 1998، رونالدو در شرایط بدنی و سطح انرژی خوبی قرار نداشت. من با ساندرو ماتزولا صحبت کردم و او به من گفت که چرا شماره 9 را به رونالدو نمی دهیم تا او را خوشحال کنم و او را خوشحال کنم؟


سرویس خبر شماره: 1835957
8 مرداد 1401 ساعت 19:44 |
2.3 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

ایوان زامورانو، مهاجم سابق نراتزوری توضیح داد که چرا عجیب ترین شماره تاریخ فوتبال را بر تن کرده است.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، ایوان زامورانو ستاره سابق فوتبال شیلی در تابستان 1997 به اینتر پیوست و در ابتدا پیراهن شماره 9 و رونالدو شماره 10 را بر تن می کرد اما یک سال بعد، فوق ستاره برزیلی شماره مورد علاقه خود را زد. و زامورانو نیز شماره فرد 8+1 را می پوشد. اکنون ایوان زامورانو فاش کرده است که این انتقال، پیشنهاد ساندرو ماتزولا، اسطوره باشگاه اینتر بوده است تا کمی به رونالدو روحیه دهد.