ماجرای عجیب عبدالله وایسی درباره بازیکن و خانواده چاقو/ با تهدید با باشگاه قرارداد می بندد!

وی در پایان درباره این حادثه گفت: مسئولان باشگاه و حفاظت اطلاعات تا ساعت 3 بامداد در منزل من بودند و به من قول دادند که در آبادان از امنیت من اطمینان حاصل کنند، اما راستش را بگویم از آنها خواستم که از امنیت من اطمینان حاصل کنند و اگر این اتفاق نیفتد دیگر به آبادان برنمی گردم. من به آبادان آمدم تا با شاگردانم به شهر کردستان بروم و اردوی خودمان را برگزار کنیم، اما اگر شرایط این گونه باشد دیگر به آبادان برنمی گردم و بعد از من، هر مربی که بخواهد زیر بار سنگینی برود. ظلم به یک فرد می تواند در صنعت نفت مربیگری کند. 100 درصد اقامت من در آبادان به امنیت من در این شهر بستگی دارد.



سرویس داخلی اخبار فوتبال

ویسی در پاسخ به این سوال که برای گرفتن نام فرزندشان در صنعت نفت چقدر اجاره داده اند، گفت: همیشه از آن موضوع خنجر زدن استفاده می کردند. متأسفانه 5 سال این بازیکن را در صنعت نفت نگه داشتند، اما من از روز اول گفتم چنین کاری نمی کنم و این بازیکن را در لیست قرار نمی دهم. به مردم آبادان قول دادم که روز خوبی به آنها بدهم. من هرگز تحت فشار نخواهم بود. حتی به من گفتند که این بازیکن چند سال در این تیم بوده اما من به آنها گفتم چند سال است که در صنعت نفت بازی می کند؟ برام مهمه گوش کن، من بازیکنی داشتم که برای تیم بازی می کرد، اما از او عذرخواهی کردم و او را رد کردم، اما خانواده این بازیکن به من گفتند که باید او را قبول کنی و حتی امسال یک بازی در تیم به او بدهی. دوباره این مشکل را قبول نکردم که دوره ام را در آبادان انجام دادند. اما خوشبختانه با حضور چند تن از هواداران و اهالی آبادان این پرونده ختم به خیر شد. واقعا نمی دانم در این مورد چه بگویم. کسانی که برای جستجوی من آمده بودند بوی الکل می دادند. با بدخلقی که داشتند دور من را با چاقو و قمه محاصره کردند و می خواستند از من سهم بخواهند، اما تحت فشار نیستم. من هرگز چنین سوالاتی را نپذیرفته ام و نخواهم پذیرفت.

وی افزود: اما خانواده ای که پسرشان شش سال در تیم صنعت نفت آبادان ثبت نام کرده بود و به او پول پرداخت کرده بود، دوباره خواستار سهمی از این تیم شدند. نکته جالبی که می توان به آن اشاره کرد این است که بازیکن این خانواده تا امروز حتی در لیست 18 نفره این تیم هم حضور نداشت.

عبدالله ویسی سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان درباره حمله اراذل و اوباش به وی در آبادان گفت: این اتفاقات کم و بیش برای ما مربیان و در فوتبال ما می افتد متاسفانه این مشکلات وجود دارد و آنهایی که شناخته شده هستند همیشه می خواهند. سهم خود را در فوتبال دارند آنها نه هوادار صنعت نفت آبادان بودند و نه لیدر این تیم. از زمانی که تمریناتمان را از 28 خرداد آغاز کردیم، هواداران در تمرینات ما حضور داشتند و تیم را تشویق می کردند و از شرایط تیم راضی هستند.

سرمربی صنعت نفت آبادان گفت: متاسفانه این اقدام باید از سوی مسئولان انجام می شد اما ناکامی آنها باعث شد این خانواده فکر کنند که در باشگاه نفت آبادان سهمی دارند. می خواهند حق یک فوتبالیست ناب آبادانی را بگیرند و به یک نفر بدهند که فقط به پول نیاز دارد. ببینید آبادان زادگاه فوتبال است و 2000 بازیکن دارد اما من فقط باید 20 بازیکن خوب را انتخاب کنم تا بتوانم جواب مردم را بدهم و نتیجه خوبی بگیرم. بعد از مقاومت اعلام کردند که نمی گذاریم در آبادان آموزش ببینی و حتی در این زمینه تهدید شدم.