ماجرای عجیب مسی در پاریس; 10 شوت به تیر دروازه!

مهاجم PSG که تابستان گذشته پس از ترک بارسلونا به این باشگاه پیوست، در اولین فصل خود در لیگ فرانسه تنها 4 گل به ثمر رساند تا نشان دهد که از اوج خود فاصله دارد. با این حال او در این فصل 13 پاس گل برای هم تیمی هایش ارسال کرده که آمار قابل قبولی است.
مسی شب گذشته با دو شوت به سمت دروازه، تعداد گل های خود را در فصل 2021-22 به 10 رساند، بیش از هر بازیکن دیگری در فصل 07-2006.
به نظر می رسد اگر با این بازیکن شانس می آورد، حالا می توانست تعداد گل هایش را با پیراهن پی اس جی دو برابر کند، اما شرایط به گونه ای دیگر تغییر کرده است تا مسی برای درخشش در فصل آینده منتظر بماند. که پیراهن تیم



مجله اخبار فوتبال خارجی

بدشانسی لیونل مسی ستاره آرژانتینی در پاری سن ژرمن در بازی شب گذشته مقابل تروا ادامه یافت.


سرویس خبر شماره: 1823450 |
19 ارديبهشت 1401 ساعت 12:34 |
23,812 |

27نظرات

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، پی اس جی شب گذشته در چارچوب هفته سی و ششم لیگ فرانسه به مصاف تروا رفت و با تساوی 2-2 مقابل این تیم متوقف شد.
این تساوی در حالی رقم خورد که شاگردان مائوریسیو پوچتینو ابتدا توانستند با دو گل پیش بیفتند اما در نهایت نتوانستند برتری خود را حفظ کنند و به یک امتیاز مقابل تیم رضایت دادند.
مسی در این بازی موفق به گلزنی نشد تا روند بدون گل این بازیکن به سه بازی رسید اما این ستاره آرژانتینی در دیدار رفت دو بار به سمت دروازه حریف شوت زد که دیشب به تیرک دروازه برخورد کرد.