ماجرای قرارداد شبانه با کاوه رضایی در اسپیناس

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، اواخر بعد از ظهر بود که پس از اعلام نتایج تست پزشکی، باشگاه استقلال با مسئولان برنامه این بازیکن قول امضای قرارداد با کاوه رضایی را داد. مصطفی آجورلو طبق معمول در هتل اسپیناس حاضر شد تا پس از مذاکرات نهایی با کاوه و دو نماینده همراه او برای انعقاد قرارداد، قراردادهای چهار صفحه ای را امضا کند.

استقلال پس از عقد قرارداد با کاوه رضایی حالا 2-3 هدف نقل و انتقالاتی دیگر برای تکمیل این مدت دارد. در حال حاضر بحث آرش رضاوند، جذب محمد محبی و احتمال ورود بازیکن خارجی به ترکیب استقلال مطرح است و باید دید این مسائل چگونه پیش خواهد رفت.



مجله اخبار فوتبال داخلی

لو رفتن قرارداد استقلال با کاوه رضایی، عقد قرارداد با او را به چالشی شبانه تبدیل کرد.

البته طرفین قبلاً بر سر مفاد قرارداد به توافق رسیده بودند، اما باز هم این متن همکاری دوجانبه با وسواس از طرف طرفین قرائت شد تا مشکلی در پیگیری راه پیش نیاید و شاید مشکلی پیش نیاید و در نهایت کاوه قرارداد امضا شده خود را با استقلال امضا کرد و با مصطفی آجورلو مدیرعامل این باشگاه عکس گرفت.


سرویس خبر شماره: 1834529
30 تیر 1401 ساعت 10:17 |
3.4K |

0نقطه نظر

رفت و آمد با شیشه دودی

خبرنگاران میدانی که در جریان این موضوع قرار گرفتند از ساعت 21 بیرون از هتل اسپیناس ایستادند و تحرکات را زیر نظر گرفتند. هتل تمیز و مرتبی که در چند روز گذشته میزبان رئیس جمهور روسیه و هیئت پرجمعیت وی بوده است مکانی مناسب برای توافق بر سر یکی از مهم ترین خریدهای این فصل تلقی شد.

خروج کاوه از هتل اسپیناس دور از چشم خبرنگاران و از همان درب پشتی و با سرعتی عجیب اتفاق افتاد تا در نهایت تصویری از مهم ترین خرید استقلال در این فصل منتشر نشود. او با خودرویی با شیشه های دود از تهران به سمت شمال از بلوار کشاورز حرکت کرد تا امروز و فردا به اردوی استقلال در ترکیه برسد. جایی که کمتر مهاجم دیگری آماده رقابت شدید با بازیکنی است که 5 فصل در مسابقات قهرمانی بلژیک بازی می کند.

حوالی ساعت 21 بود که عکاس باشگاه استقلال با لامپ قابل حمل وارد محوطه هتل شد و از آن پس مشخص بود که قرارداد با کاوه رضایی قطعی شده است. اما از آن به بعد مدت زیادی طول کشید تا کاوه وارد باشگاه شود. رضایی کمی قبل از نیمه شب وارد اتاقی شد که قبلا برای این شماره رزرو شده بود و باعث تعجب خبرنگاران شد.