ماجرای ملاقات کی روش و نکونام و علامت سوال

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تیم ملی ایران بامداد فردا به اتریش سفر می کند و تمرین امروز شاگردان کی روش در مجموعه اردوی تیم ملی انجام شد. کارلوس کی روش سرمربی فعلی تیم ملی پیش از آغاز اردوی امروز در هتل المپیک با جواد نکونام سرمربی تیم فولاد دیدار کرد تا اولین دیدار این دو دوست قدیمی پس از کارلوس کی روش باشد. بازگشت به نیمکت تیم ملی اینگونه اتفاق افتاد. قصد داشت برای ناهار به یکی از رستوران های هتل برود، جواد نکونام را دید و او را در آغوش گرفت. رابطه ای که هیچ گاه کم و کمرنگ نشد و هر دو طرف همیشه از وضعیت یکدیگر آگاه بودند.
جواد نکونام سرمربی فولاد که تیمش اردوی 6 روزه را در تهران آغاز کرده و دو بازی دوستانه را برگزار می کند، ساعتی به صورت خصوصی با کارلوس کی روش صحبت کرد و هیچ کدام از آنها هنوز چیزی در مورد صحبت های این دو نگفته اند. تصمیم بر این است که نکونام به طور قطع همراه با تیم ملی در اردوی اتریش حضور نداشته باشد و فدراسیون و باشگاه فولاد هر کدام موضع متفاوتی را برای حضور جواد نکونام اعلام کرده اند.

در همین رابطه احسان اصولی، سخنگوی فدراسیون گفت که جواد نکونام سرمربی فولاد باقی می ماند و به عنوان کمک مربی نیز در تیم ملی فعالیت داشته است. این گفتگو با واکنش حمیدرضا گرشاسبی مدیرعامل فول همراه شد و وی این اظهارات را تکذیب کرد.



مجله اخبار فوتبال داخلی


سرویس خبر شماره: 1844165
27 سپتامبر 1401 ساعت 00:35
1.7 هزار |

0نقطه نظر

کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی در هتل محل اقامت دو تیم با جواد نکونام سرمربی تیم فولاد دیداری خصوصی و اتفاقی داشت.

ماجرای ملاقات کی روش و نکونام و علامت سوال