ماجرای کریمی درباره سرمربی آینده استقلال (تصویر)

او ادامه داد این موضوع از سوی رسانه های رسمی باشگاه اعلام شد اما متاسفانه برخی با ایجاد فضای رسانه ای اهداف دیگری را دنبال می کنند.


سرویس خبر شماره: 1937871
26 مه 1402 در 09:18 ب.ظ
6.2 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

مذاکرات با ساپینتو ادامه دارد

کریم نوشت: “در روزهای اخیر اخبار مختلفی در مورد آینده سرمربی استقلال منتشر شده است. باید به هواداران فهیم این باشگاه اطمینان دهم که به نظر من آقای ساپینتو مناسب ترین گزینه برای او است. هدایت تیم استقلال و همه ما شاهد دلسوز بودن او بوده ایم. تلاش ها، بنابراین مذاکرات با آنها برای فصل آینده ادامه دارد.”

1876054

ساعاتی پس از اعلام باشگاه استقلال، حجت کریمی، سرپرست مدیرعاملی این باشگاه نیز در استوری اینستاگرامی مطالبی را در این باره بیان کرد.

مدیرعامل موقت باشگاه استقلال بار دیگر تاکید کرد که مناسب ترین گزینه برای سرمربیگری این تیم ریکاردو ساپینتو است.

ماجرای کریمی درباره سرمربی آینده استقلال (تصویر)

مدیرعامل موقت استقلال در پایان گفت: هدف من و همکارانم خدمت به باشگاه استقلال است و تا روزی که افتخار حضور در استقلال را داشته باشم، سعی می کنم به حقوق باشگاه احترام بگذارم و مطالبات هواداران را برآورده کنم. یکی دیگر از اولویت های این روزهای ما در باشگاه، پاسخگویی به خواسته های بازیکنان و کادرفنی پرتلاش استقلال است.»



مجله اخبار فوتبال داخلی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، با انتشار برخی شایعات پیرامون نیمکت باشگاه استقلال و مذاکره مدیران این باشگاه با برخی گزینه ها، رسانه رسمی استقلال امروز در اطلاعیه ای این موضوع را تکذیب کرد.