ماجرای گرفتن بازوبند کاپیتانی فوتبال ساحلی


سرویس خبر شماره: 1840595
05 سپتامبر 1401 در 2:31 ب.ظ
737

0نقطه نظر

محتشم: آیا از این ماجرا می خواهند به اهداف شخصی برسند؟

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، محمد احمدزاده بازیکن باتجربه فوتبال ساحلی ایران که بازوبند کاپیتانی این تیم را نیز بر بازو می بندد، طی چند روز گذشته با چالش عجیبی روبرو شده است. او که صدایی در مجمع فدراسیون فوتبال داشت در جلسه قبلی مجمع فدراسیون به اعضای مجمع بی احترامی کرد. احمدزاده چندین داستان درباره اعضای مجمع منتشر کرد و آنها را به خریدار و فروشنده رای تشبیه کرد که همین موضوع با واکنش کمیته اخلاق مواجه شد.

رئیس کمیته فوتبال ساحلی فدراسیون فوتبال برخی شایعات مبنی بر برداشته شدن بازوبند کاپیتانی از محمد احمدزاده بازیکن تیم ملی فوتبال ساحلی را تکذیب کرد.

ماجرای گرفتن بازوبند کاپیتانی فوتبال ساحلی

در همین راستا کمیته فوتبال ساحلی در بازی های دوستانه اخیر که در یزد برگزار شد بازوبند کاپیتانی را به مسلم مسیغر دیگر بازیکن با سابقه فوتبال ساحلی داد و احمدزاده در این دیدارها کاپیتان این تیم نبود. به دلیل باز شدن پرونده در کمیته اخلاق.

امیرحسین محتشم، رئیس کمیته فوتبال ساحلی فدراسیون پس از پایان اردوی ملی فوتبال ساحلی گفت: مهمترین مسئله کمیته فوتبال ساحلی تیم ملی است و ما در این مورد تردیدی نداریم، بنابراین به هیچکس شخص یا افراد با هر رتبه و مقامی اجازه نمی دهیم با عملکرد خود تیم ملی را به حاشیه برانند و به تیم ملی آسیب بزنند و با این موضوع برخورد جدی می کنیم زیرا تیم ملی شخصی نیست و متعلق به تمام ملت ایران است.
محتشم اضافه کرد: در این مرحله عده ای به دنبال فضاسازی در تیم ملی برای رسیدن به اهداف شخصی خود هستند اما افرادی که با هدف ایجاد جناح و باند دست به چنین اقداماتی می زنند اجازه دخالت در امور را ندارند. تیم ملی برای رسیدن به اهداف خود دست نخواهیم کشید. در برخی رسانه ها به تغییر کاپیتان تیم ملی فوتبال ساحلی در روز بازی اشاره شد، این در حالی است که اسناد مکاتباتی کمیته فوتبال ساحلی از دبیرخانه و کل به راحتی در اتوماسیون اداری فدراسیون قابل پیگیری است. دبیر، منشی.

در این شرایط عده ای موضوع انتقال بازوبند کاپیتانی احمدزاده به مجمع انتخاباتی مقابل فدراسیون فوتبال و موضوع رای گیری را مطرح کردند که این موضوع با واکنش فدراسیون مواجه شد.

محتشم ادامه داد: محمد احمدزاده و مسلم مسیغر سرمایه های ارزشمندی در فوتبال ساحلی ایران هستند اما همانطور که قبلا هم اشاره کردم وقتی بحث تیم ملی مطرح می شود خودمان را با هیچکس مقایسه نمی کنیم. با توجه به سوابق ورزشی آقای مسلم مسیغر این را هم اضافه کنم که ایشان نزدیک به 17 سال بازیکن تیم ملی فوتبال ساحلی بودند و به جز اردوهایی که مصدوم شدند در تیم ملی حضور داشتند و در تمامی مسابقات حضور داشتند. اردوها و مسابقات لذا در این راستا در برخی رسانه ها مطالبی منتشر شده است که لازم دیدم این موضوع را نیز توضیح دهم.

رئیس کمیته فوتبال ساحلی همچنین گفت: آیا امکان تغییر کاپیتان تیم یک شبه وجود دارد؟ کاپیتان هر تیم نماد شخصیت، اعتبار، فرهنگ و تجربه تیم است. هر کسی که در این موقعیت قرار می گیرد باید به این موارد توجه زیادی داشته باشد. هیچ چیز روی سنگ نیست و این مسائل را می توان بر اساس عملکرد افراد در زمان های مختلف تغییر داد.

رئیس کمیته فوتبال ساحلی در پایان گفت: امیدوارم با هماهنگی ها، همدلی و حمایت های موجود، فوتبال ساحلی ایران جایگاه اصلی خود را در دنیا باز یابد و شایستگی و شایستگی خود را به همه ثابت کند.



مجله اخبار فوتبال داخلی