مادر امباپه: نه با پی اس جی و نه هیچ باشگاه دیگری به توافق نرسیدیم

این موضوع با تکذیب مادر امباپه همراه شد: “هیچ توافقی با پاری سن ژرمن یا هیچ باشگاه دیگری صورت نگرفته است. مذاکرات برای آینده کیلیان با آرامش ادامه دارد تا او بتواند بهترین تصمیم را بگیرد.” ما به همه طرف ها احترام می گذاریم.
این تکذیب در حالی صورت می‌گیرد که صفحه توییتر مادر امباپه توسط Le Parisien، یک رسانه نزدیک به رهبران پاری سن ژرمن فاش شد، که قبلا گفته بود امباپه آماده دریافت 50 میلیون یورو حقوق و یک بند است. در پارک دو پرنس حضور داشته باشید.
به نظر می رسد تصمیم نهایی بازیکن تیم ملی فرانسه برای آینده پس از پایان دیدارهای پی اس جی در لیگ فرانسه اعلام شود تا تمرکز این بازیکن و سایر بازیکنان این تیم نباشد. مزاحم، هر چند قهرمانی آنها در این مسابقات به ثبت رسیده است.



مجله اخبار فوتبال خارجی

شایعات در مورد آینده کیلیان امباپه ستاره پاری سن ژرمن همچنان ادامه دارد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، قرارداد امباپه با پاری سن ژرمن در پایان این فصل به پایان می رسد و احتمالا این بازیکن فرانسوی در هفته های آینده تصمیم نهایی خود را به صورت رسمی اعلام خواهد کرد.
در حالی که انتقال این بازیکن به رئال مادرید برای فصل آینده نهایی به نظر می رسید، شانس پی اس جی برای امضای قرارداد جدید با او در هفته های اخیر افزایش یافته است.
شایعات زیادی در این زمینه منتشر شده است و روز گذشته روزنامه فرانسوی Le Parisien مدعی شد امباپه برای امضای قراردادی دو ساله جدید با سران پاری سن ژرمن به توافق رسیده است.