مارتینز ارزش قهرمانی آرژانتین را از بین برد

به گزارش “ورزه سه”، قهرمانی تیم ملی آرژانتین در جام جهانی 2022 قطر با پیروزی مقابل تیم فرانسه در آخرین دیدار این تورنمنت همواره سوژه اصلی بسیاری از رسانه ها و فوتبالدوستان است.
در عین حال حواشی مربوط به این قهرمانی و رفتار بازیکنان آرژانتین در جشن قهرمانی این تیم نیز با واکنش های زیادی مواجه شد، به ویژه رفتار مارتینز که بارها به کیلیان امباپه توهین کرد.
اورا در گفتگو با خبرنگاران درباره این اتفاقات گفت: وقتی درباره سوء استفاده ها و نظراتی که امباپه بعد از فینال جام جهانی دریافت کرد صحبت می کنید واقعا ناراحت کننده است، فکر می کنم این اتفاقات به فوتبال و خود امباپه آسیب می رساند.

1783618
وی با اشاره به رفتار مارتینز با این بازیکن گفت: من تصاویری از دروازه بان آرژانتینی که رفتار خاصی با او داشت را هم دیدم و فکر می کنم چنین رفتاری ارزش قهرمانی آرژانتین را از بین می برد، فکر نمی کنم اینطور باشد. برای انجام چنین کارهایی ضروری است.»
ستاره سابق فرانسوی به شدت از این رفتار انتقاد کرد و افزود: کاملاً درک می کنم که گاهی نمی توان احساسات یا تصمیمات بازیکنان را کنترل کرد، اما واقعیت این است که تصمیم احمقانه مارتینز برای نشان دادن چنین رفتارهایی بود. »



مجله اخبار فوتبال خارجی

پاتریک ویرا، ستاره سابق تیم ملی فرانسه، رفتار امیلیانو مارتینز پس از قهرمانی آرژانتین در جام جهانی 2022 را به شدت مورد انتقاد قرار داد.

مارتینز ارزش قهرمانی آرژانتین را از بین برد


سرویس خبر شماره: 1860865
ژانویه 03, 1401 در 09:20
2.9 هزار |

0نقطه نظر

پاتریک ویرا: