مارسلو: امیدوارم رئال 3-0 دورتموند را برد


سرویس خبر شماره: 2025089
10 ژوئن 1403 در 00:13
2.6 هزار امتیاز خبر|

13نقطه نظر

مارسلو ستاره سابق رئال مادرید ابراز امیدواری کرد که این تیم در فینال لیگ قهرمانان اروپا با نتیجه 3-0 پیروز شود.

مارسلو: امیدوارم رئال 3-0 دورتموند را برد

به گزارش “ورش سه”، عصر شنبه و در چارچوب مرحله نهایی لیگ قهرمانان اروپا، رئال مادرید به مصاف بروسیا دورتموند می رود که با شگفتی به اینجا رسید.

این تیم سفیدپوش در این فصل با حذف منچسترسیتی در مرحله یک چهارم نهایی و سپس بایرن مونیخ در نیمه نهایی به فینال رسید و از سوی دیگر تیم های زردپوش توانستند در یک چهارم نهایی اتلتیکو مادرید را شکست دهند. -فینال و در کمال ناباوری پاری سن ژرمن در نیمه نهایی.

2028122

امروز در آستانه دیدار فینال، مارسلو، اسطوره کهکشانی ها امیدوار است که رئال قاطعانه پیروز شود. او گفتمن می خواهم رئال یک پیروزی راحت 3-0 داشته باشد و تونی کروس، وینیسیوس جونیور و لوکا مودریچ گل ها را به ثمر برسانند.

این فینال را با اشتیاق دنبال خواهم کرد. رئال پادشاهان لیگ قهرمانان اروپا هستند و می دانند چگونه در این رقابت ها بازی کنند. وقتی در این تیم بازی می‌کنید، همیشه در لیگ قهرمانان اروپا خواهید درخشید.»

او همچنین درباره خداحافظی تونی کروس از رئال صحبت کرد.“او تصمیم بزرگی گرفت و واقعا قابل احترام است. همه نمی توانند اینطور از فوتبال خداحافظی کنند. من می دانم که او اکنون چه احساسی دارد که رئال را ترک می کند. مثل این است که خانواده خود را ترک کرده و به جای دیگری بروید.”

مجله اخبار فوتبال خارجی