مارسلو: تقابل با سیتی؟ وقت جشن گرفتن است

مارسلو، کاپیتان برزیلی رئال مادرید تاکید کرد که با وجود بازی حساس مقابل منچسترسیتی، امروز روز جشن و شادی است.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، رئال مادرید امروز با 4 گل در خانه اش از سد اسپانیول گذشت و خیلی زود سی و پنجمین قهرمانی خود در لالیگا را جشن گرفت. مارسلو با این عنوان با پشت سر گذاشتن سرخیو راموس و خنتو دو اسطوره رئال مادرید و کسب 24 عنوان پرافتخارترین بازیکن تاریخ باشگاه شد. حالا بعد از این دیدار مارسلو مدعی شد که این موفقیت حاصل فداکاری و تلاش همه رئالی ها بوده است.

“امروز روز جشن است و شاد بودن ایرادی ندارد. ما از فردا به بازی بعدی رئال مادرید فکر می کنیم. ما در این فصل قهرمان لالیگا شده ایم و این باعث خوشحالی من است. این موفقیت باید نتیجه این باشد. مارسلو گفت: فداکاری. ، کار، انرژی و اشتیاق را توصیف می کند و با ترکیب این عوامل است که قهرمانی متولد شد، جشن گرفتن با هواداران رئال مادرید بهترین چیز در دنیای فوتبال است، این مهمانی لا حضور هواداران در یک بازی خانگی است. عالی است و فقط احساس خوشبختی در اینجا وجود دارد.

این قهرمانی ثمره تلاش همه بازیکنان تیم است و از این بابت بسیار خوشحالم. امیدوارم بتوانیم این روند قهرمانی جام را ادامه دهیم. می دانیم که چهارشنبه شب بازی مهمی در لیگ قهرمانان داریم، اما اگر امروز خوب جشن بگیریم، هیچ اتفاقی نمی افتد.



مجله اخبار فوتبال خارجی
سرویس خبر شماره: 1822166 |
10 ارديبهشت 1401 ساعت 21:05 |
2,309 امتیاز خبر|

0نظرات