ماروین هریسون جونیور در ترکیب پیشاهنگی NFL 2024 تست نخواهد کرد

در سه فصل گذشته، ماروین هریسون جونیور به صورت دانشگاهی در ایالت اوهایو بازی می کرد. این بازیکن 21 ساله حرفه ای برجسته با باکی ها داشت اما تصمیم گرفته است استعدادهای خود را به NFL برساند. در کالج، هریسون دو بار یک آمریکایی تماماً آمریکایی بود. علاوه بر این، او برنده جایزه Biletnikoff در سال 2023 برای بهترین WR کشور شد.

هریسون جونیور مسیر سنتی NFL را انتخاب نمی کند. اکثر بازیکنان در ترکیب پیشاهنگی شرکت می کنند و چند هفته بعد یک روز حرفه ای دارند. با این حال، Buckeye سابق در کمباین 2024 آزمایش نخواهد کرد. او برای دیدار با تیم ها در ایندیاناپولیس خواهد بود اما در تمرینات درون زمینی شرکت نخواهد کرد. آلبرت بریر از Sports Illustrated برای اولین بار گزارش داد که هریسون جونیور در ترکیب شرکت نخواهد کرد.

ماروین هریسون جونیور در حال هموار کردن مسیر خود به NFL به عنوان برترین درفت در سال 2024 است.

ایان راپوپورت از شبکه NFL خاطرنشان کرد که هریسون جونیور احتمالاً در روز حرفه ای ایالت اوهایو نیز شرکت نخواهد کرد. این مطمئناً برای پیشاهنگانی که فرصت دیدن بازی او را به صورت حضوری نداشته اند ناامید کننده است. این بازیکن 21 ساله تمام عمر خود را برای پیش نویسی کار کرده است و کفش های بزرگی برای پر کردن دارد. پدر او ماروین هریسون تالار مشاهیر فوتبال حرفه ای است.

در فصل گذشته، هریسون جونیور فینالیست هیزمن بود، اما جیدن دانیلز از LSU این جام را به خانه برد. آلبرت بریر همچنین گزارش داد که بالقوه برتر هنوز یک نماینده استخدام نکرده است. مطمئناً یک حرکت جالب با پیش نویس تقریباً دو ماه دیگر. در حالی که هریسون جونیور در ترکیب شرکت نخواهد کرد، او همچنان با باکی ها تمرین می کند. میکی ماروتی، مربی قدرت و آماده سازی، هریسون جونیور را برای هر تیمی که به اندازه کافی خوش شانس باشد او را آماده می کند.

کالب ویلیامز اولین انتخاب کلی خرس‌ها است و واشنگتن در رتبه دوم قرار دارد. فرماندهان به یک QB نیاز دارند و احتمالاً در شماره 2 از آن مراقبت خواهند کرد. پس از آن، پاتریوت ها در مجموع سوم هستند و کاردینال ها شماره 4 هستند. نیو انگلند همچنین به یک فرنچایز جدید QB نیاز دارد و به طور بالقوه Marvi Harrison Jr را برای آریزونا در رتبه 4 قرار می دهد. دیدن هر یک از سه انتخاب برتر در یک QB با استعداد بارگذاری شده در موقعیت اولیه دشوار است. آیا ماروین هریسون جونیور در سال 2024 کاردینال خواهد شد یا تیم دیگری او را دراورد خواهد کرد؟



https://sportslens.com/news/ohio-states-marvin-harrison-jr-will-not-test-at-the-2024-nfl-combine/ منبع: