مارکوس رشفورد برای تلاش برای تضمین آینده خود در این باشگاه با INEOS ملاقات کرد – اخبار نقل و انتقالات و اخبار من یونایتد


مالکان جدید منچستر یونایتد، INEOS، برنامه‌هایی برای آغاز یک پاکسازی تابستانی در مقیاس بزرگ دارند، زیرا آنها به دنبال افزایش سرمایه و دوری از نگرانی‌های PSR هستند و سپس بر روی استخدام درست تمرکز می‌کنند.

به استثنای تعداد انگشت شماری از ستاره های جوان، هیچ کس از این کشتار در امان نیست و این شامل نام های مطرحی مانند کازمیرو و مارکوس راشفورد می شود.

فصل گذشته، تقریباً غیرممکن بود که این باشگاه پس از بهترین دوران حرفه‌ای خود که در آن 30 گل به ثمر رساند، به سمت مانکونیایی حرکت کند. باشگاه پیشرفت او را با یک قرارداد پنج ساله جدید نیز پاداش داد.

در این فصل، فرم او از صخره سقوط کرده است و حتی نگران‌کننده‌تر، او بی‌علاقه به نظر می‌رسد و به نظر نمی‌رسد که تلاش واقعی برای باشگاهی که از کودکی حمایت می‌کرده است انجام دهد.

فصل تلخ راشفورد در میان مذاکرات خروج

حتی سرسخت ترین معتقدان او نیز کم کم ایمان خود را به بازیکنی از دست می دهند که جنجال های خارج از زمین، دستاوردهای او در زمین را از مسیر خارج می کند.

این مرد انگلیسی پس از شکست دربی در حالی که در بلفاست در حال نوشیدن مشروبات الکلی دیده شد، در حال مهمانی گرفتار شد و متعاقباً این مهاجم برای تمرین قبل از بازی مهم جام حذفی به بیمار دعوت شد.

هم تیمی ها و سرمربی او تحت تاثیر قرار نگرفته اند و شایعات در چند روز اخیر مبنی بر انتقال این بازیکن 26 ساله به آرسنال، تاتنهام هاتسپر، بایرن مونیخ و پاری سن ژرمن زیاد شده است.

راشفورد باید در سن فعلی خود وارد اوج خود شود، اما در عوض، همان نگرانی ها در مورد ثبات همچنان او را آزار می دهد و فرم فعلی او تقریباً یادآور نمایش هایی است که چند سال پیش در زمان سرمربی موقت رالف رانگنیک انجام می داد.

گفته می شود که ملی پوش انگلیسی قصد دارد در برابر هرگونه تلاش برای فروش او مقاومت کند و می خواهد بماند و برای جایگاهش بجنگد و ایمان باشگاه را جبران کند. یونایتد قیمت هنگفتی 80 میلیون پوندی برای او در نظر گرفته است، اما با توجه به فرم او و دستمزدهای هنگفتش، احتمالاً تعداد کمی از آنها خریداری خواهند شد.

سان اکنون ادعا کرده است که فارغ التحصیل آکادمی قرار است با سر دیو بریلزفورد ملاقات کند تا آینده نامشخص خود را حل کند و در این روند، INEOS تلاش خواهد کرد تا بفهمد چه چیزی ستاره آنها را آزار می دهد.

همچنین مشکلاتی در مورد مربی اریک تن هاگ وجود دارد که بنا بر گزارش‌ها در حال حاضر حتی در مورد شرایط صحبت کردن هم با این زوج نیاز به حل و فصل دارد. راشفورد در حال حاضر از میادین دور است و به احتمال زیاد بازی آتی کریستال پالاس را از دست خواهد داد.

مارکوس راشفورد برای رسیدن به انتهای فصل پرتلاش خود آماده است تا با کارکنان اینئوس سر جیم راتکلیف مسابقه دهد.

دیدار راشفورد – بریلزفورد

راشفورد می‌خواهد بماند و راتکلیف، مالک جدید، او را رها نکرده است و ابتدا می‌خواهد بفهمد که چرا ستاره به پایین‌ترین حد خود رسیده است. او همچنین می خواهد هر گونه مشکلی را با رئیس اریک تن هاگ حل کند.

دست راست رتکلیف، سر دیو بریلزفورد، احتمالا رهبری جلسه با بازیکن 26 ساله و نمایندگانش را بر عهده خواهد داشت.

با توجه به اینکه هنوز چند بازی کلیدی لیگ برتر باقی مانده است و با فینال بسیار مهم جام حذفی در ماه می، این گفتگوها به طور بالقوه می تواند منجر به شادتر شدن راشفورد شود و این می تواند در پایان تفاوت ایجاد کند.

یونایتد هنوز باید جایگاه خود را در لیگ اروپا تثبیت کند و کار آسانی نیست و رشفورد باید قدم بردارد و شخصاً پایان خوبی را برای تیمش تضمین کند و تیمش واقعاً روسای جدید را تحت تأثیر قرار دهد و ادعای ماندن خود را تقویت کند.


آیا می خواهید اولین کسی باشید که اخبار منچستریونایتد را می شنوید؟ برای به‌روزرسانی‌های مهم و با دقت انتخاب شده، به کانال واتس‌اپ ما بپیوندید: https://bit.ly/United-Breaking-News.

https://thepeoplesperson.com/2024/05/03/marcus-rashford-set-for-a-meeting-with-ineos-to-try-and-secure-his-future-at-the-club-279713/ منبع: