ماسکی که سون را ناراحت می کند: پدر و مادرم نگران هستند

چند هفته قبل از شروع جام جهانی قطر، سون از ناحیه صورت آسیب دید و پزشکان به او گفتند که برای بازی در قطر با تیم ملی کشورش باید از ماسک محافظ استفاده کند.

1789107

سون هیونگ مین، ستاره کره ای تاتنهام می گوید که با ماسک محافظی که می پوشد نمی تواند ببیند و فقط به این دلیل است که والدینش نگران او هستند.

ماسکی که سون را ناراحت می کند: پدر و مادرم نگران هستند

اما پس از جام جهانی، زمانی که سون به تاتنهام بازگشت، در بازی مقابل استون ویلا که در روز سال نو میلادی برگزار شد، در حالی که تنها 20 دقیقه از شروع بازی گذشته بود، ماسک محافظ را برداشت و آن را دور انداخت. . سون در روزهای اخیر در دیدار تاتنهام و کریستال پالاس با این نقاب وارد زمین شد اما وقتی گل زد، دوباره نقاب را برداشت و دور انداخت.

ستاره کره جنوبی اکنون برای اولین بار فاش کرده است که دلیل ناراحتی خود از این ماسک محافظ این است که با آن قادر به دیدن نیست و این ماسک میدان دید او را به شدت محدود می کند.

سون به روزنامه استاندارد گفت: “وقتی ماسک نمی زنم دید من متفاوت است. دید کلی وجود دارد، اما میدان دید باریک است. من واقعا اذیت می شوم، به خصوص وقتی توپ به سمت من می آید. احساس می کنم. من واقعاً از استون ویلا عصبانی هستم زیرا توپ را از دست دادم. چون نمی توانستم توپ را ببینم. به همین دلیل عصبانی بودم.»

این ستاره کره ای می گوید دلیل پوشیدن نقاب این است که والدینش می ترسند بدون آن اتفاق بدتری برای چهره او بیفتد. وی درباره این موضوع گفت: اگر تنها بودم بدون ماسک بازی می کردم اما پدر و مادرم، خانواده ام و دوستانم که در کره بازی ها را تماشا می کنند نگران من هستند، البته این خطر وجود دارد که شخص دیگری نیز وجود داشته باشد. مامانم نمیگه باید نقاب بپوشی ولی مثلا بعد از بازی با ویلا که شام ​​میخوردیم میگفتن واقعا نقابت چی شده؟من نگرانم و من دوست ندارم نگران آنها شوی.”



مجله اخبار فوتبال خارجی


سرویس خبر شماره: 1863436
17 ژانویه 1401 @ 5:40 بعد از ظهر
1.5 هزار |

0نقطه نظر

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، سون هیونگ مین دقایقی پیش با پیراهن تاتنهام به مصاف پورتسموث رفت. مسابقه ای که در سومین دوره جام حذفی انگلیس توسط تاتنهام برگزار می شود. همانند بازی های قبلی تاتنهام، مشخص است که ستاره کره ای با ماسک محافظی که به چشم می زند، راحت نیست.