مالدینی: فشار روی میلان خیلی زیاد است

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، میلان شب گذشته از هفته سی و ششم لیگ ایتالیا به مصاف هلاس ورونا رفت و موفق شد با نتیجه 1-3 مقابل این تیم به برتری برسد.
آنها به شدت نیاز به کسب سه امتیاز در این بازی داشتند، زیرا اینتر قبلاً موفق شده بود از شر امپولی خلاص شود و تیم استفانو پیولی برای ادامه برتری و حفظ اختلاف با اینتر نیاز به پیروزی در این بازی داشت.
ورونا موفق شد اولین گل آن بازی را به ثمر برساند و از روسونری پیشی بگیرد اما در نهایت این میلان بود که توانست گل خورده را جبران کند و این دیدار حساس را با پیروزی پشت سر بگذارد.

پائولو مالدینی، مدیر فنی میلان معتقد است که تیمش ثابت کرده است که می تواند فشار را تحمل کند.

مالدینی پس از بازی به میلان گفت: “با هیجان زیادی که در اطراف ما وجود دارد، مهم این است که سعی کنیم کاملا آرام بمانیم.” “این برعکس بازی مقابل لاتزیو بود. ما خیلی خوب شروع کردیم و در 20-25 دقیقه ابتدایی بازی، کنترل کامل توپ را در اختیار داشتیم و گل با اختلاف بسیار کمی از بیرون به ثمر رسید. -بازی.”
وی با اشاره به بازگشت موفقیت آمیز تیمش به بازی گفت: اگر در این شرایط عقب بیفتید و آمادگی نداشته باشید، ممکن است تیم دچار بحران شود. زمانی که بازی های کمی باقی مانده است و می توانید خط پایان را ببینید، اگر این تیم عاقلانه واکنش نشان ندهد، همه چیز می تواند از دست برود.”
ستاره سابق میلان از عملکرد بازیکنان این تیم ابراز رضایت کرد و افزود: واقعا باید به بازیکنان تبریک بگویم، آنها هر کاری که از آنها خواسته شد انجام دادند، ما تحت فشار زیادی هستیم اما نشان دادیم که می توانیم از عهده آن برآییم. “



مجله اخبار فوتبال خارجی


سرویس خبر شماره: 1823415 |
19 ارديبهشت 1401 ساعت 10:09 |
1 نتیجه |

0نظرات