مالدینی: ما اینجا هستیم زیرا همیشه به آن اعتقاد داشته ایم

مالدینی گفت: “من به آنچه که تیم، کادر فنی و بقیه به هواداران می دهند بسیار افتخار می کنم. این باعث خوشحالی ما می شود و احساسات باورنکردنی را برمی انگیزد.”

در فصل هایی مانند این، هدف این است که بهترین کار را انجام دهیم. شما باید خیلی بلند هدف بگیرید. در شروع فصل، بسیاری از ما انتظار نداشتیم تا این حد بالا باشیم، اما باید از آن به عنوان انگیزه بیشتر استفاده کنیم.

آمار مشخص است. برای ماندن در اینجا و حفظ این سطح، باید همان روحیه فداکاری را حفظ کنیم. ما اینجا هستیم زیرا همیشه به آن اعتقاد داشته ایم و به آن ایمان داشته ایم. حتی زمانی که آن را اعلام نکردیم، همیشه به آن اعتقاد داشتیم.»

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، پیروزی تماشایی و فوق العاده میلان در بازی شب گذشته مقابل لاتزیو این تیم را با یک بازی بیشتر به صدر جدول رساند. از سوی دیگر برای دومین فصل متوالی حضور میلان در لیگ قهرمانان قطعی شد. پائولو مالدینی سرمربی میلان از این برد آنقدر خوشحال بود که بعد از بازی آمد و استفانو پیولی و روسونری را در آغوش گرفت.

مالدینی در مورد مبارزه میلان برای عنوان قهرمانی گفت: “ما نمی توانیم این را به عنوان یک هدف بی اهمیت تلقی کنیم. در 20 سال گذشته میلان فقط دو بار اسکودتو را برده است، بنابراین یک نتیجه باورنکردنی خواهد بود. زمانی که شما فرصت پیدا کنید.” “شما باید همه چیز را انجام دهید. اگر همه چیز خوب پیش نمی رود، حداقل می دانید که تمام تلاش خود را کرده اید.”



مجله اخبار فوتبال خارجی


سرویس خبر شماره: 1821403 |
05 ارديبهشت 1401 ساعت 20:45 |
5,736 امتیاز خبر|

3نظرات

پائولو مالدینی، مدیر ورزشی میلان معتقد است کاری که این تیم انجام داده است را نباید به سادگی گرفت.